A new life

Acum cativa ani stateam si ma gandeam ce dorinta as dori sa mi indeplinesc daca as putea alege orice. Dupa destul de putin timp mi-am dat seama care ar fii cea mai mare dorinta. La acel moment parea evident o dorinta imposibil de indeplinit.

Acum insa mai e putin timp pana dorinta mea va fii indeplinita intr-o masura mai mare decat am crezut ca va fii posibil. Dupa cateva luni, multa rabdare , destule emotii, incredere, efort, vointa voi privi lumea dintr-o cu totul alta perspectiva.


Free blog counter

Leave a Reply

