De vorba cu evreii

Am fost ieri la expozitia de la Muzeul Taranului Roman.

http://www.muzeultaranuluiroman.ro/index.php?page=acasa&link=49

A fost un eveniment suprinzator de bine organizat. Dupa o serie de discursuri unele chiar interesante, dar in timpul carora puteai sa privesti cu atentie fotografiile expuse in sala atentia s-a mutat catre sala clubul Taranului unde dupa alte cateva discursuri (pe astea recunosc nu le am ascultat dar sala era mult prea plina) a urmat un mic spectacol cu fetele de la Menora si artisti de la Tes.

Finalul a fost mai agitat, lumea ingramadindu-se cu forta catre masa plina de mancaruri specifice evreiesti unii uitand sa se mai dea si la o parte.

Am reusit sa fac si poze cu ajutorul Alexandrei Ciuciulin , care a fost atat de draguta incat sa mi imprumute aparatul ei, eu reusind performanta de a uita acasa cardul de memorie.

POzele pot fii vizionate aici:

http://www.facebook.com/album.php?aid=33214&l=55056&id=586777941

Expozitia ramane deschisa in continuare, si cred ca merita de facut efortul de a o vizita.


Free blog counter

Leave a Reply

