Mare concurs mare…premii spectaculoase:))

Dupa deja 3 luni in care am creat acest blog , in care cu intreruperi mai mici sau mai mari am scris si sper sa scriu mai des si cat mai interesant mi -am dat seama ca acestui blog ii lipseste un lucru esential in dezvoltarea oricarui blog si anume…..un comment.

Pt a stimula inca rarii mei cititori sa puna un prim comment ofer un premiu ( inca nestabilit exact si negociabil ) pentru cel/cea ce va face aste pas.

Asadar astept cu interes primul comment pe blogul acesta…nu conteaza ce se va comenta…sau daca va fii de bine sau de rau.

pe curand

2 thoughts on “Mare concurs mare…premii spectaculoase:))

  1. Salut,,,,,,cred ca nu are importanta daca eu sunt primul….:)…..e ok initiativa ta de a scrie un blog…prim urmare continua tot asa…..cu subiecte cat mai interesante..
    PS. Cand vin in Bucuresti…discutam de premiu..:)

  2. Asadar premiul cel mare a fost castigat de Dl Adrian P din Cluj care este asteptat la Bucuresti pentru a isi ridica premiul.

Leave a Reply

