A nu dormi sau a nu dormi

Dupa ce spre sfarsitul anului trecut undeva la poalele muntilor am avut cateva nopti nedormite din cauza unui zgomot constant si puternic nu am crezut ca va mai exista ceva mai puternic care sa imi tulbure dragul meu somn


Astazi insa multumita primariei ratbului si nu mai stiu cui, trebuie sa recunosc ca m-am inselat.

iata in ce fundal melodios trebuie sa si petreaca cei cu ferestrele la intersectia de la Obor pentru cateva zile.



Free blog counter

Leave a Reply

