Auzite deosebite greu de uitat sau de repetat

Deschid zici o rubrica in care sa postez lucruri deosebite auzite sau vazute. Nu voi da nicicand nume dar unele povestioare au chiar ele o existenta unica.
1 Am fost pus in siituatia de a trebui sa sun pe cineva iar la numarul care mi s-a dat nu raspundea nimeni. Dupa o zi in care nu a raspuns nimeni am facut mici investigatii si am aflat un alt numar de telefon. Raspunsul a venit la acel numar, dupa cateva secunde a venit si nedumerirea cum de am aflat acel numar.
Cand am replicat ca la celalalt numar nu raspundea nimeni raspunsul a venit simplu:
-Da acela e numarul la care Nu raspund.


Free blog counter

2 thoughts on “Auzite deosebite greu de uitat sau de repetat

  1. Mi se pare funny aceasta situatie, dar nu e ceva izolat . Sunt multi care au telefon numai de ocazie.
    Intrebare catre David : ce fel de legatura ai cu acea persoana ?

  2. Ideea era ca numarul acela era din cate am inteles pentru fraieri cum ar veni. Eu inca n-am ajuns asa sus.
    A fost o legatura unica. Nu se va mai repeta.

Leave a Reply

