Intrebare intrebatoare

Dragii mei am fost azi la o testare pentru un job si pur si simplu nu mai cred ca voi putea dormi pana nu voi afla rasunsul la o intrebare.
Eu m-am oprit sa il caut asa ca voi gasi sper rezolvarea la dragii mei cititori (baza mea( dar sa nu mai ziceti la nimeni e cineva care a terminat proveyourlogic:))
ce numar urmeaza?
3 7 5 6 11 16 5 21 12 4

castigatorul va primi respectul si aprecierea mea si a tutoror cititorilor si nu numai.
Va multumesc!
Ps evident vreau si logica sirului.


Free blog counter

16 thoughts on “Intrebare intrebatoare

  1. nu m-ai prea convins Andrei
    mai sunt si alte raspunsuri pe pagina urmatoare
    nu ai de ales doar intre astea
    daca raspundeai la toate astea si inka vreo 40 de alte intrebari, 2 sudoku, 3 probleme cu raspunsuri libere si inka vreo 10 intrebari grila , toate astea in 2 ore ai fii fost chemat la inca un interviu.
    Sau dat fiind faptul ca ar trebui sa fii putin geniu sa fii facut totu in 2 ore….nu te ar fii chemat.

  2. lol.. dar sa sti ca nu degeaba au facut concursul asta… deci cineva.. trebuie sa fie mai bun decat ceilalti, ca sa ocupe postul, pt ca imi este greu sa credc a va continua la nesfarsit.

  3. Rezolvare logica:

    sunt grupate cate 3 cifre prin ; si rezulta asa:

    3, 7 ; 5 , 6 , 11 (5+7=11) ; 16 , 5, 21 (16+5) ; ……

    totul consta in ATENTIE!!!! ; era cheia demonstratiei
    => 16 e raspunsul

    qed:D

  4. Felicitari Andi pentru raspuns. Andrei a intuit si el bine insa detaliul care m-a convins a fost oferit de Andi. Multumesc cititorilor mei care se dovedesc mai atenti decat mine.

  5. Ma bucur ca am cititori asa atenti. Era 5 cu 6 . Bucuria descoperii si graba de a anunta lumii au facut sa alunece degetul de pe 6 pe 7.
    Se intampla.
    Am si un sudoku(dat la aceeasi testare) caruia nu i-am dat de capat.
    Sunt amatori sa il postez?
    Il face careva?

  6. Trebuie sa ma apuc si eu de sudoko !!! Nu pot spune public timpul obtinut:(( !!!!
    Asa cum zice si David in legatura cu 5+7=11 , a fost o greseala de tastare si multumesc celor care au fost atenti si s -au chinuit o zi intreaga sa rezolve problema, gasind greseala mea.
    Vorba lui marius , mie mi -a fost necesar 1 min de atentie:d

Leave a Reply

