Termopane termopane

Inainte de a citi postul trebuie sa mentionez ca Numele firmei e Vietcon Group Srl cu sediul in Theodor Pallady 26 avand numarul de telefon
021 5698992 si adresa http://www.vietcon.ro.
Merita sa o aveti in vedere daca doriti sa va puneti un geam termopan.
Si acum postul.
Cred ca fiecare din noi a avut un moment sau mai multe in viata in care a zis “simt ca nu mai pot, nu am chef sa fac ce trebuie sa fac, nu vreau sa mai merg maine la servici sau la examen sau unde ar trebui sa merg”. Dar tot asa fiecare din noi a gandit apoi ” asta e munca mea, trebuie sa o fac, altii se bazeaza pe mine, daca vreau sa fac altceva trebuie sa planuiesc, sa-mi dau demisia , sa-mi caut altceva etc”.
Dar iata ca am descoperit pe cineva (chiar 2 persoane) care au avut inconstienta si lasitatea de a isi urma instinctul primordial de lene si trandaveala.
Mi-am pus un geam termopan.
Stiu ca nu e un evenimentul nu e grandios insa la final a avut un moment deosebit.
Din primul moment m-am inteles cu reprezentantul firmei ca mi se va lua si transporta tamplaria veche. Acesta a fost conditia de baza.
Cand au venit mesterii montatori m-au intrebat din start daca vreau sa mi duca in hol sau pe balcon tamplaria veche. Le am zis ca nu ar fii prea comod pentru ei sa le duca pe balcon dat fiind faptul ca tot ei le vor lua in masina la plecare. Au fost extrem de surprinsi deoarece seful lor nu le informase in prealabil de acest fapt. Informati fiiind, au parut ca s-au resemnat cu situatia.
La final dupa ce le am platit si-au luat sculele au intrat in lift si zicand ca vor reveni apoi dupa tamplaria veche au plecat..si dusi au fost.
Dupa cateva minute le-am sunat seful care i-a sunat pe ei si dragii de ei s-au intors. Usile si geamurile au disparut(traiesc cu speranta ca le-au luat si ca nu le au dus pe la vreun etaj superior). Leatzurile ramase de la toc le-au lasat jos insa acolo mai erau vreo 2 leatzuri de acelasi gen si s-au gandit ei ca vor trece mai neobservate.
Ceea ce e fascinant e ca din cauza ca un geam e spart el va trebui inlocuit ceea ce inseamna ca acesti
eroi ai harniciei, responsabilitatii si respectului se vor intoarce in cateva zile la locul faptei.
Sunt foarte curios sa aflu cum au gandit ei acesta evadare din munca. Am sa va tin la curent de indata
ce voi avea noi informatii.

6 thoughts on “Termopane termopane

  1. Draga David asta inteleg eu prin blog sa ne povestesti din intamplarile tale, sunt frumoase, interesante si hazlii.
    Tot ce scrii e interesant dar imi place mai mult sa citesc despre tine.
    As vrea sa te invit pe data de 5 octombrie la camin serbam acolo Ros Hasana, te rog sa vii si sa aduci pe cine ar mai fii interesat sa participe. va fi specatcol cu invitati surpriza si vor fi si din afara comunitatii, vor sa fie cunoscuti.
    Te rog daca vii sa scrii impresile tale
    Draga David inca o data felicitari si la cat mai multe povesti despre tine.
    Cu Drag
    Silvian

  2. Mersi mult de aprecieri si vreau sa iti spun voi veni si eu la acest eveniment aparte. Cade intr-o perioada in care orice fapta buna conteaza desi adevarul e ca ar trebui sa incepem de pe acum cu faptele bune.

  3. Iti multumesc pentru invitatie si asa cum iti ziceam voi veni pe data de 5 octombrie.
    Ca sa fim si in topicul subiectului initial va aduc la curent cu ultimile noutati
    – dupa ce o parte din leatzuri au fost lasate jos un alt vecin sau muncitor istetz a mai adus 2 geamuri
    – dupa 2 zile leatzurile au disparut( adevarul e ca erau ok, erau potrivite pentru foc) dar geamurile lasate de tertz au ramas:)

  4. Hello

    Cum s-a terminat povestea cu termopanele? Totusi esti multumit de cum au fost puse geamurile? Daca vrei poti sa le dai numele firmei, macar si pt reclama negativa🙂.

  5. Sigur ca da. Lucrarea a avut un sfarsit fericit.geamul spart a fost in6locuit, prilej cu care am aflat ca muncitorul care a avut ideea de a abandona angajamentul luat nu mai lucreaza la firma.
    Numele firmei e Vietcon Group Srl cu sediul in Theodor Pallady 26 avand numarul de telefon
    021 5698992 si adresa http://www.vietcon.ro.
    Merita sa o aveti in vedere daca doriti sa va puneti un geam termopan.

Leave a Reply

