Traume cu Raiffeisen

Pentru ca al meu card a fost emis prima data la Iasi el se emite automat la Iasi.
Cand sambata seara pe 1 Noiembrie am incercat sa scot niste bani, am fost anuntat ca al meu card expirase.
Luni pe data de 3 Noiembrie asteptam deschiderea Agentiei Raiffeisen Piata Romana pentru a face o cerere de a mi se aduce cardul la Bucuresti.
O tanti spala cu grija usile iar cand ceasul arata 9 si vreo 2 minute paznicul din agentie a dat semnalul si tanti cu spalatul a deschis usa.
Toata lumea a intrat dintr -odata si am realizat ca randul de vreo 10 persoane raportat la singurul angajat prezent la datorie la ora aceea mi-ar fii macat prea mult timp asa ca am plecat iar la iesire am facut imprudenta de a tine usa pentru ca intra cineva in agentie.
Facusem marea greseala de a tine cu mana de marginea usii de PVC fapt care mi-a atras o serie de urlete din partea celebrei Dne cu curatenia de la faimoasa agentie Raiffesen din Piata Romana urlete care pe masura ce ma departam ingorandu-le parca deveneau mai puternice.
Am mers apoi la Agentia Piata Amzei a renumitei banci Raiffesen care era pustie,
Am scris o cerere de mana prin care solicitam trimiterea cardului la Bucuresti.
Mi s-a zis ca va dura cateva zile.
Am sunat apoi pe 5 noiembrie…si nu era ajuns.
pe 6 noiembrie tot nu ajunsese.
Pe 7 Noiembrie nu era sosit.
Am ajuns pe data de 10 Noiembrie, Luni.
Dupa ce aflu, bineinteles ca nu a ajuns sun ..la agentia unde fusese emis si anume Agentia Podu Ros din Iasi, unde aflu ca nu se primise NICI o cerere de la Agentia Raiffeisen Piata Amzei Bucuresti si ca al meu card de debit era bine mersi acolo.
Apoi sunand la Agentia Raiffeisen Piata Amzei Bucuresti aflu ca ei tot mai aveau sperante ca odata cu posta va sosi si cardul.
Traiesc cu speranta ca faimosul card va sosi saptamana aceasta.
Intre timp ma voi decide si unde imi voi deschide noul cont si ce trebuie sa fac pentru a imi inchide contul de la Raiffeisen.

10 thoughts on “Traume cu Raiffeisen

  1. Nu ai data de expirare pe card ca sa anticipezi?
    Si apoi cand schimbi de domiciliu nu iti cauti o de agentie bancara la noua adresa?Ciudata logica de gestiune!

  2. Ai dreptate. Nu am anticipat.
    Dar daca intr-o zi fac o cerere la o banca si peste o saptamana mi se zice ca e foarte posibil sa se rezolve imediat cand de fapt nu se facuse absolut nimic nu cred ca vina cea mai mare e a a mea.

    PS. Noul meu cont si card este la Banca Transilvania

  3. Eu nu inteleg ideea lui ZUZU care este folosita si de majoritatea bancilor din Romania. De ce esti obligat de cate ori iti schimbi adresa sa iti cauti o agentie unde sa iti muti (daca este posibil) conturile si operatiunile. Suntem in sec. 21, sec. informatiei si a mobilitatii , este rusinos ca bancile din Romania nu au sistem informatic generalizat.
    Eu de ex. aveam cont la BRD Focsani, si vroiam sa fac operatiuni in Bucuresti, Galati si Braila de fiecare data ma loveam de raspunsul functionarei de la ghiseu : ” nu se poate , nu aveti cont deschis la noi ” . Fratilor hai sa ne adaptam vietii si evolutiei ei.
    Datorita acestui fapt “bancile comuniste” gen BRD , Raiffaisen si multe altele pierd mult prin atitudinea lor de doi bani fata de clienti.

  4. Andy, banca nu are de unde sa stie ca tu iti schimbi domiciliul daca nu anunti. In rest operatiunile (cel putin cele din Raiffeisen) le poti face la orice agentie.Asta pe langa faptul ca poti sa iti faci operatiunile on-line astfel eviti pe cat posibil contactul cu “ghiseul”.

  5. Sistemele de oparatiuni on -line nu sunt asa de dezvoltate in Romania. Mai ales la BRD , Reiffaisen , BT (ma refer acum numai la bancile cu care am lucrat) au cel mai rudimentar sistem de securitate in operatiunile on-line. Lucrez in domeniu telecomunicatiilor si cu cel mai simplu si banalut program de pe internet poti afla datele de logare in sistem a unui user care se log-eaza de la un anumit PC .
    Eu am ales o banca cu un nivel mai ridicat de siguranta , cel cu Digipas-uri , care imi confera o siguranta mai mare.
    Atata timp cat eu am deschis un cont la o banca si am declarat adresa mea din buletin , in momentul in care eu am viza de flotant in alt oras, sau vreau sa execut un OP din alt oras nu sunt obligat sa imi schimb ghiseul de operatiuni. Eu am cont la Banca X nu la sucursala unde mi -am deschis contul .
    M- am lovit si de scuza : “Nu avem acces la specimenul de semnatura” .

  6. Nu contest chestia cu siguranta pentru ca nu am cunostinte in domeniul tehnic.Eu il folosesc pe cel de la Raiffeisen si pana acum nu a fost nici o problema.Eu ziceam ca trebuie anuntata banca in caz de schimbare a domiciliului pentru a sti unde sa trimita cardul nou.Daca nu ii informezi prin ce colt al tarii te afli ei nu prea au cum sa ghiceasca asta. In rest este doar o “simpla” problema de personal (cat de amabil e si cat de dispus e sa rezolve problema omului) :))) Sistemul cu siguranta permite rezolvarea unor asemenea probleme, ramane de rezolvat problema amabilitatii angajatului.

  7. In cazul meu situatia a fost asa.
    Acum 4 ani cererea de emitere s-a facut la Iasi. Imediat am ajuns la Bucuresti si cardul a sosoit aici prin Sucursala Victoriei.
    Totul a fost Ok.
    Acum 2 ani aceasi poveste. Aveam card la Unicredit, acolo intra salariul, cardul de la raiffesen a expirta dar a sosit in timp util la Agentia Unirii.
    Oare cei de la sucursala Victoriei sau de la agentia Unirii nu au putut sa faca schimbarea in sistem?
    Cred ca nu era o problema de ghicit!!

  8. Esti un mare idiot……
    Hai sa incepem cu inceputul .. si sa va fie si voua, ceilalti tampiti, clar …. TOATE CEASURILE RAIFFEISEN sunt sincronizate ….. si daca tie ti s-a parut ca ai intrat la 9 si 2 min inseamna ca ceasul tau este inainte, pentru ca ti-a fost prea lene sa verifici, din niste surse mai sigure, cat este defapt ora….. BOULE….
    In al doilea rand …. NU VA MAI PLANGETI atat, cretinilor ….. nu va convine ca asteptati la coada dar atunci cand este ora 18:30 si s-a inchis usa si voi rugati si vi se deschide nu mai ziceti nimik …. sau atunci cand intrati la ora 18:29 cu operatiuni care dureaza o ora cum e ? ipocritii DRACULUI……
    Voi stiti ca oamenii astia lucreaza de la ora 9 pana la 18:30 fara a le fi platite ore suplimentare ? voi stiti ca majoritatea dintre voi castigati mai bine decat ei ? voi stiti? NU! ASA ca in final TREZITIVA LA REALITATE ….. LASATI FITELE SI IFOSELE deoparte ….. CIVILIZATI-VA …… doar vreti in EUROPA…… toti …. dar absolut toti sunteti niste NESIMTITI, IDIOTI, INCULTI, NESPALATI……….. sau mai bine zis niste SCALVI cu impresii de PATRONI………. JOS CU VOI, CRETINI (in frunte cu BASESCU)

  9. Desi in mod normal nu as aproba o asemenea ineptie, am zis totusi sa permit si unui asa zis Client Multumit al Raiffesen (sunt absolut sigur ca nu e vreunul din super competentii agajati de acolo:D) sa si exprime punctul de vedere.
    Intradevar ceasul de mana al paznicului era ultimul prototip lansat de Nasa si era sincronizat cu toate ceasurile vrednicilor angajati ai aceste prestigioase banci.
    Nu e de mirare ca cu asa o mentalitate de angajat apar si asemenea rezultate ale bancii.

Leave a Reply

