Odisea cu Ikea

Pe scurt
Luni am luat de la Ikea niste dulapuri Hopen.
Marti mi le-au adus acasa.
Miercuri am realizat ca trebuie sa chem totusi pe cineva sa le monteze.:)
Joi a venit un mester de la un magazin de mobila din Obor si mi le-a montat.
Totul e banal pana acum dar….cand am deschid pachetul cu usile cu oglinda ale dulapului…SURPRIZA….oglinzile erau sparte cu toate ca ambalajul era intact.
Am sunat la Ikea si am facut o reclamatie. Mi s-a promis ca in 2 zile mi se va da un raspuns.
Vineri dimineata am fost sunat si am fost anuntat ca mi se va aduce acasa un set de usi cu oglinda noi si vor fii luate cele care erau sparte.
Usile au fost aduse cu promptitudine maxima iar apoi am fost iar sunat pentru a fii intrebat daca s-a solutionat corespunzator plangerea mea.
Dupa trauma de acum cateva zile cu Raiffeisen ma asteptam sa dureze mult mai mult dar am ramas surprins sa flu ca se poate si asa.
Pe ansamblu am ramas foarte multumit se serviciile oferite de Ikea.
Totusi exista si o mica problema. Nu au mereu toate produsele pe stoc.
Mi-am luat un dulap. ba aveau cadrul si nu aveau usile, ba invers.
Cand am gasit si usile si cadrul nu aveau politele si bara pentru umerase.
Dar nu e nimic.
Astfel mai face omu o vizita in magazin si mai cumpara cate ceva.

One thought on “Odisea cu Ikea

  1. Povesti cu Ikea sunt peste tot, iar a ta e chiar fericita. Nu am mai povestit pe blog la mine, dar si mie mi s-a intamplat ceva cu prima si singura vizita la Ikea, aici, la Viena. Am cumparat niste rafturi cu stinghii, un fel de biblioteca foarte rudimentara. Sigilata. totul minunat. ajung acasa, un raft din patru, IOC! in poze patru, loc de patru, suruburi ptr patru. Am luat putin foc, m-am linistit apoi si nici ca nu m-am mai dus pana la ikea sa recuperez al patrulea raft. prea departe asa ca am lasat-o moarta. da am fost foarte dezamagita:)

Leave a Reply

