Cum si-a furat propria masina

Autor( si al postului si al furtului) George W.

Dragii mei,

 

Poate vi se pare ciudat, sau nu, pentru că este vorba de mine, dar chiar mi-am furat propria maşină.

 

Mă roagă într-o zi un prieten să îi împrumut maşina pentru că îi veneau nişte amici din afară şi avea drum la aeroport. Mi-a zis ca o ia la ora 22. Eu trebuia să merg în oraş şi, în principiu, puteam să iau maşina şi să mă întorc până la acea ora. Am luat dublura cheii şi am pus-o în buzunar. M-am gândit apoi că s-ar putea să întârzii şi mai bine să iau metroul.

 

Era 19:30 când, mergând pe Coposu, ghiciţi voi ce maşină văd în trafic…. Da, era chiar Dacia cu Floricele a.k.a. Rosinante. Îl sun pe amicul meu sub un alt pretext şi nu îmi zice nimic de maşină, nici că a plecat înainte, nici că nu era în drum spre Otopeni. OK, îmi zic. Lasă că vorbim mai încolo. În fine, mă duc să rezolv ce aveam de rezolvat, se face 9 seara şi mă întorc spre metrou. Am fost oarecum surprins când mi-am văzut maşina parcată lângă un semn de oprire interzisă😉 Acest lucru nu a fost tocmai pe placul meu J, aşa ca m-am suit la volan şi am plecat. Nu aş fi făcut asta dacă era parcată regulamentar, dar la şaormeria aia grecească văd mereu că sunt ridicate maşini.

 

Numai bine, căutam loc de parcare prin aglomeratul Dristor când… ei da, mă sună telefonul. Nu vă mai spun cine era…. Îmi spune că a întâmpinat o problemă… că nu mai găseşte maşina. Mă prefac supărat şi îl întreb cum de a plecat mai devreme şi unde era oprită maşina, dacă nu cumva era parcată pe interzis… În fine, l-am mai torturat puţin şi i-am spus că sunt la volan, plus motivul pentru care am luat-o şi că nu era nevoie să se ascundă de mine, mai ales că l-am ajutat de fiecare dată când a avut nevoie. Sunt convins că mi-ar fi spus a doua zi, dar a fost naşpa, când ai încredere în cineva, şi vezi că face altfel decât a spus, îl suni şi nu îţi zice nimic. Nu a vrut să îmi ia mai multă benzină, ci doar nu s-a gândit. Asta ne arată că Dumnezeu are un simţ al umorului foarte tare. În plus, m-a pedepsit Doamne, Doamne pentru emoţiile aduse amicului, căci a doua zi un cretin mi-a crăpat parbrizul… (pe bune!).

 

Oricum, mă amuz şi acum când mă gândesc la imaginea lui strigând către prietenă: „Iubi, iubi, unde e Floricica?…. Că aici am lasat-o!!!!”

 

 

 

4 thoughts on “Cum si-a furat propria masina

Leave a Reply

