Sapozhkelekh Pantofii

Nou nou..mai jos o interpretare recent gasita. Restul postului e mai vechi dar…poate va veti bucura cand il veti reciti si reasculta.
Deschideti intr-o pagina noua.

Acest cantec superb in idis a putut fii auzit la spectacolul de Purim de anul acesta …intr-o interpretare imbunatatibila.

Mai jos 3 interpretari superbe ale acestui cantec minunat. (1 video…Youtube rules…si 2 audio..absolut superbe)

Si mai jos versurile si traducerea.

Fisiere audio asa ca trebuie deschise cu open in new…..

Aceasta de mai jos e absolut superba.
Sapozhkelekh interpretare feminina

Sapozhkelekh interpretare masculina

Farkoyfn di zaposhkelekh un forn oyf di droshkelekh,
abi mit dir in eynem tsu zayn. Oy ikh on dir un du on mir,
vi a klyamke on a tir, ketsele feygele mayn.

Oy forn oyf di vagzolekhlekh, un farkoyfn fremde
sholekhlekh, abi mit dir in eynem tsu zayn.

Oy, ikh on dir un du on mir ,vi a klyamke on a tir,
ketsele feygele mayn.

Oy ezn on a tishele, un shlofn on a kishele,
abi mit dir in eynem tsu zayn.

Oy, ikh on dir un du on mir ,vi a klyamke on a tir,
ketsele feygele mayn.

Oy shlofn oyf di vagzolekhlekh un vashn fremde
polekhlekh, abi mit dir in eynem tsu zayn.

Oy, ikh on dir un du on mir ,vi a klyamke on a tir,
ketsele feygele mayn.

Sa vinzi pantofi
Si sa cutreieri potecile
Doar ca sa fiu cu tine

Eu fara tine
Tu fara mine
Ca o clanta fara usa
Pisicuta mea, vrabiuta mea

Am trecut prin gari micute
Vanzand suveniruri
Doar ca sa fiu cu tine

Refren…

Am mancat fara masa
Am dormit fara perna
Doar ca sa fiu cu tine.

7 thoughts on “Sapozhkelekh Pantofii

  1. Chiar sunt frumoase versurile.
    David, te felicit pentru blogul pe care il ai ! Bravo! Trebuie sa il promovezi mai mult sa afle si altii de el.

  2. Este o melodie foarte frumoasa si melodioasa . Sincer , prima data cand am auzit -o la cor nu mi-a placut, poate era si modul in care noi o cantam.
    Acum cand am auzit-o cantata intr-un mod profesionist mi se pare ca este un apogeu al muzicii idish.
    Poate ca este timpul sa promovam si muzica idish pe care parintii si bunicii nostrii au ascultat-o si canatat-o cu mare placere.
    De ex. eu imi aduc aminte de melodiile celor doua surori “Barry sisters”

    Ce amintiri frumoase imi trezesc aceste melodii.

  3. Inca o data felicitari pentru blog
    Parerea mea e ca aceasta melodie nu e pentru purim, dar intradevar e frumoasa, e muzica klezmer

  4. Sigur ca nu a fost o melodie potrivita pentru o sarbatoare mai vesela dar intreg spectacolul a fost asa cum a recunoscut actualul presedinte al Ceb “nascut greu”.
    Melodia mi se pare absolut superba.

  5. Eu asi propune ca pe acestblog , macar o data la una saptamana , sa promovam valorile si bunul gust ale muzicii si culturii evreiesti. Daca ideea este buna, astept sa punem in plan acest mic proiect.

  6. Pingback: Realitatea de iulie « Davidlev’s Weblog

  7. Pingback: YIDDISHERVELT – “Lumea idişului” | Davidlev’s Weblog

Leave a Reply

