Concurs cu premii la aniversare

Blogul a ajuns la un an de existenta reala si se apropie de cateva cifre rotunde asa ca am zis ca ar fii timpul unui nou concurs.
Cine va castiga?
Cate un premiu la alegere pt fiecare persoana care
1 – va posta commentul cu numarul 523🙂
va da un raspuns corect la una din intrebarile de mai jos
2 – tatal carui personaj din serialul Lost se aseamana prin obsesia sa cu politistul Javert din Mizerabilii?
3 – care credeti ca a fost cel mai citit post sau pagina din toata existenta blogului?
4 – care credeti ca a fost cel mai accesat blog din blogroll?
5 – ce carte a fost prezentata prin intermediul acestui blog?

Premiile – din care cei ce vor da raspunsuri corecte – vor alege DOAR UN PREMIU:
a- un baton cu marzipan adjudecat deja de Moni
b- o sticla de coniac – castigata de Marius din Iasi si savurata la Gheser in camera 1109
c- o carte ( la alegerea mea)
d- un premiu surpriza:) si anume o sticla de vin si consumata in cadrul unui pelerinaj la camera 2004 de ma Gheser
e – o ciocolata din Greciaaaaaaaa

Mult succes!!!

8 thoughts on “Concurs cu premii la aniversare

  1. R5: “Dreptul Muncii” la aparitia careia a lucrat ilustrul si stralucitul jurist : Albert Losneanu.

    eu tot sticla de cogniac sau vin o vreau:))))))

  2. Cuprins de un puternic sentiment civic, chinuit de faptul cã anual completez declaraþia cãtre Fisc, privitoare la veniturile mele, dar niciodatã nu mi s-a cerut o declaraþie în care sã informez precis, pe faþã, cu mîna pe pixul cît o inimã, din ce asociaþii, comiþii ºi comitete fac parte ca tot românul, îmi reînnoiesc autodenunþul (cãci aºa parcã trebuie sã-i zic) din urmã cu 4 ani (la 10.09.2004), presat, desigur, ºi de atmosfera apropiatelor alegeri în care, cred eu, fiecare intelectual e frumos ºi logic sã spunã cu cine e ºi pentru ce idei lucreazã.

  3. as paria pe blogul danutzei, “our dancing queen”;) ca fiind cel mai citit; si, mi-ar place un baton cu marzipan:D

  4. *me blushing*…poftim? Blogul meu cel mai accesat din bloggrollul tau? Mai sa fie…chiar ca sunt mandra! Si in acelasi timp mi-e rusine ca nu am mai scris din decembrie. Da promit ca ma redresez, acum ca premiul castigat de monica mi-a dat noi avanturi:)

  5. Intradevar cel mai accesat blog din blogroll e al Danei.
    In acelasi timp Dana a postat comentul 523 deci a devenit si ea o castigatoare a concursului singurul lucru ce ramane a fii facut e alegerea premiului.
    A mai ramas intrebarea cu javertul din Lost.:)

  6. ha???? Cum naiba am avut eu norocul asta? Nu am castigat niciodata la loto…:P postez si eu o data un comentariu si tzup, castig…sa inteleg ca mi s-a dus norocul in dragoste?
    Oricum…ce a mai ramas ca sa imi pot alege? David, ma stii ca eu nu-s cu bautura, asa ca, ori ciocolata din Grecia, daca nu a fost castigata deja, ori cartea (da vezi sa imi placa!):)
    Si mai posteaza noutati, sa aud cum a fost la picnic sau alte barfulitze mici de prin comunitate. Sau acu ca e Erwin Dl. Preshedinte, nu mai barfim?:)) (ce o sa ma bata!)

  7. felicitari Dana.
    Cred ca ramai cu cartea sau pana ajungi tu pe acasa putem dezbate un premiu convenabil:)
    Inchid aici concursul cu mentiunea ca nimeni nu a raspuns la intrebarea cu Javert-ul din Lost.
    Intre timp s-a mai ivit un Javert inca fara nume pentru Jacob insa cel mai Javert e Charles Widmore care il urmareste mereu pe Ben LInus iar Charles are 2 copii:Penny si Daniel.

Leave a Reply

