O tzeapa cu un taxi. In Occident

Dupa cativa ani de zile am luat prima teapa cu un taxi in Bucuresti.
Performanta ii apartine masinii 094 de la Taxi Occident.
Desi pe masina si pe aparat apare tariful de 1.4 lei/Km tariful real este probabil de vreo 2,5 Ron.
O cursa de la gara la Obor de 10 Ron a ajuns 20 Ron.
Nu am oprit taxiul cand am observat mica sa hotzie pentru ca ploua, aveam bagaje si pentru un pret de 10 Ron mi-a oferit prilejul de a mai scrie un post.
L-am informat pe soferul (manelist si mereu cu tigara in gura) ca voi sesiza despre modalitatea frauduloasa de taxare a aparatului sau, am facut o reclamate la dispeceratul Taxi Occident ( cu ale carei rezultate va voi tine la curent:D ) si va recomand cu caldura sa NU folositi vreodata serviciile Taxi Occident.

8 thoughts on “O tzeapa cu un taxi. In Occident

  1. Am sa va tin la curent. Chiar daca nu voi avea un raspuns macar poate prin acest post altzii vor fii feriti de a avea astfel de experiente neplacute.

  2. Dupa o saptamana am revenit cu un telefon la dispeceratul Taxi Occident. Sprea marea mea surprindere:D reclamatia nu era de gasit, asa ca ma facut din nou reclamatie.
    De data asta am luat si numele celei care mi-a preluat-o.
    Va tin la curent.

  3. Salutare tuturor,

    M-am uitat intamplator, felicitari pt blog.
    hm…sa-ti zic ceva: fa 700 de reclamatii. la ei patronul este o cioara, nu vei rezolva nimic.uff, scuze….. rom ca ne amendeaza minoritatile.
    uff…..dar tot ciori “ie”

    p.s. bafta

Leave a Reply

