De ce candidez

Asa cum am fagaduit revin asupra anuntului meu privind inscrierea in cursa electorala pentru alegerile delegatilor comunitatii evreiesti din Bucuresti
Revin cu raspunsul la intrebarea “De ce candidez?”
Va urma cat de curand lista cu cei inscrisi in cursa si optiunile mele in privinta celorlati candidati.

Cred ca reprezint o persoana informata, echilibrata si preocupata de viitorul comunitar si in acelasi timp dispusa in acest moment de a se dedica in scopul cauzei evreiesti romanesti.
Am avut de mic o viata evreiasca integrata in cea comunitara fie ca era vorba de Radauti, Iasi ori Bucuresti. Am trait in comunitati pline de traditie si istorie si am putut sa ma bucur de o perioada cu o viata evreiasca mai activa dar si o perioada mai apropiata in timp in care forta acestei vieti a scazut odata cu numarul membrilor ei.
Cred ca ma recomanda experienta si munca prestata in folosul comunitar dar si cea din afara comunitatii. Daca la inceput eram mai mult participant la tot felul de activitati cu timpul am incercat sa-mi ofer aportul pozitiv la viata comunitara prin cat mai multe forme dintre care una constanta si consider eu apreciata a fost si este acest blog. Ultimul an in care am lucrat zi de zi in cadrul centrului de administrare a patrimoniului imobiliar din cadrul federatiei mi-a oferit ocazia de a cunoaste bine sistemul de functionare al structurilor comunitare atat in Bucuresti dar si in tara.
De asemenea in trecut am lucrat in organizatii internationale private si publice, cadru care mi-a oferit oportunitatea de a invata mult si mi-a creat mentalitate de a pune pe primul plan profesionalismul, onestitatea si respectul fata de bunastarea societatii si al partenerilor.
Desi viata evreiasca in Romania si-a trait demult timpurile bune iar acum se indreapta catre un viitor previzibil, mai este loc pentru o viata evreiasca cat mai frumoasa pentru cat mai multi. O gestionare cat mai eficienta si responsabila a resurselor si problemelor actuale laolata cu o preocupare sustinuta si ferma pentru o viata religioasa apropiata de oameni trebuie sa fie reperele cele mai importante ale abordarii forurilor conducatoare ale comunitatilor, cu punerea pe primul plan a oamenilor din comunitate.
Cred ca aceste alegeri si congresul ce urmeaza sunt sanse deosebite pentru toata lumea doritoare si capabila de a se implica in viata comunitara. Ocazia trebuie valorificata la maxim pentru ca ne ofera sansa reusitei dar si o obligatie a unei implicari responsabile.
In concluzie cred ca experienta profesionala comunitara si nu numai, viata evreiasca si munca depusa ma recomanda pentru a fi printre membrii delegati ai CEB in cadrul congresului FCER care se apropie cu pasi repezi.

De asemenea sper ca acest blog sa devina in perspectiva alegerilor ce se apropie un for de discutie si analiza a posibilitatilor de decizie si de alegere care ne stau in fata.
Alegem sa ne apropiem de comunitate?
Alegem sa ne cladim o structura mai deschisa, mai transparenta si mai adaptata?
Alegem sa redam religiei locul cuvenit?
Alegem sa creem un mecanism de management mai profesionist?

Sper ca voi face parte din cei alesi a fi delegati din partea CEB la congresul FCER si mai sper sa pastrez o legatura continua si constructiva cu cei ce imi vor da acest loc onorabil atat in perspectiva congresului si nu numai,

2 thoughts on “De ce candidez

  1. Pingback: Lista candidati « Davidlev’s Weblog

Leave a Reply

