O achizitie de mama focului

Dat fiind ca memoria laptopului meu nu mai facea fata am decis achizitionarea unui hard disk extern. Am luat de la Emag un hard disk Seagate ales mai ales pentru garantia oferita de 5 ani. Neavand incredere prea mare in livrarea lor am decis sa il ridic direct de la sediul lor. Momentul a coincis cu incendiul petrecut in piata Crangasi.

Cand am ajuns eu la fata locului incendiul era deja izbucnit iar ceea ce era cel mai de remarcat era fumul deosebit de dens care acoperea toata intersectia. Pentru cei ce au vazut serialul LOST, scena era izbitor de asemanatoare.

Remarcabila a fost interventia prompta a fortelor de ordine care imediat au securizat zona in asteptarea pompierilor care au sosit si ei in cateva minute.

Bineinteles ca lumea se stransese gura casca.

Iar un temerar, probabil proprietar de chiosc incerca cu mijloacele aflate la dispozitie sa limiteze proportiile pagubelor.

In cateva minute focul era stins toata intamplarea soldandu-se fara victime.

Leave a Reply

