Cum se reziliaza un contract Orange

Pentru cei care doresc sa isi rezilieze dintr-un motiv sau altul abonamentul la Orange
primul pas trebuie sa fie verifIcarea stadiului in care se afla contractul, mai precis daca se afla intr-o perioada minima contractuala determinata de o clauza stipulata la semnarea contractului, de un telefon achizionat sau de o optiune adaugata
daca nu exista o asemenea restrictie atunci urmatorul pas de facut este asa cum e precizat si pe
site Orange
pagina 4 – denuntarea unilaterala a contractului se face
ulterior perioadei minime contractuale, printr-o notificare
scrisa trimisa catre Orange Romania cu cel putin 30 de zile calendaristice inainte de data incetarii
si
fara a fi obligat la plata vreunei despagubiri catre Orange Romania.

In vederea exercitarii dreptului la denuntarea unilaterala a contractului de catre client, Orange
Romania pune la dispozitia Clientului formulare standard disponibile in magazinele Orange si la
agentii autorizati

De asemenea, clientul persoana fizica poate denunta verbal contractul. |n acest caz, clientul
este avertizat ca nu poate fi garantat de Orange Romania impotriva abuzurilor care pot aparea
in legatura cu denuntarea verbala a contractului.

DECI A NU SE APELA SUB NICI O FORMA LA DENUNTAREA VERBALA. ORANGE NU POATE GARANTA IMPOTRIVA ABUZURILOR.
In cazul denuntarii unilaterale, clientul persoana
fizica va trebui sa probeze orice cerere in legatura cu denuntarea.
Denuntarea produce efecte de la data de facturare ulterioara denuntarii anuntata conform acestui
alineat.

Acum ca articolul e gata,daca sunteti pasionat de fotografie va recomand sa va faceti un cont pe site-ul de mai jos, au promotii foarte interesante si odata un cont facut o sa puteti primi mereu in mail cele mai bune oferte.
aparate foto

7 thoughts on “Cum se reziliaza un contract Orange

  1. Cred ca au vrut sa spuna ca e posibil ca altcineva sa vb in locul tau la tel. si sa spuna ca vrea sa renunte la abonament… si ei nu au cum sa garanteze ca asta nu se intampla… oricum, e greu la noi.

    • din ce motiv s-au scos cererile tip de la shop?sunt abuzuri de la orange pentru ce mai probam cu c.n.p.la orice apel la rel.
      clienti

      • Cand ne suna cei de la orange sa le confirmam k vrem sa renuntam la abonament..ne cer si cnp-ul sau numai seria de pe buletin?

  2. Posibila si interpretarea asta….insa nu cred ca acest tip de abuzuri sunt predominante…oricum asa cum zic si ei…reziliere scrisa pe formular oferit de ei…si nu mai e rost de nici un abuz

  3. Pingback: Orange Romania nu se lasa « Davidlev’s Weblog

  4. La mine dupa doua cereri scrise depuse la orange shop (din doua locatii diferite ) facturile tot vin . Am de platit sase luni pentru un numar de telefon cu sim-ul distrus in timp ce posesoarea e moarta de trei luni . Trebuie sa obtineti neaparat nr de inregistrare a cererii / o copie a ei altfel or sa isi bata joc de voi (in cazul meu probabil au cerut confirmare moartei si cu cum ea nu a putut sa raspunda la numarul defect de 6luni atunci Orange a hotarat ca cererea de reziliere nu se justifica ) .Acum incerc cu cerificatul de deces dar mi-e teama ca nu o sa fie suficient .

  5. Eu am o situatie mai speciala..am citit toate commenturile pe mai multe forumuri si nu am gasit ceva cel putin asemanator. Iata ca incerc sa scri aici de “galceava” mea, poate, poate cineva sa-mi recomanda solutie..
    Am avut o firma(srl) Am avut servicii de telefonie mobila, inca de pe vremea proprietarului vechi, Orange nici macar nu exista pe piata. Numarul era un numar PREFERENTIAL-GOLD achitat cu 45$ daca bine-mi amintesc. Cand am avut un numar, mi sa spus ca daca mai fac 2 abonamente voi primii tot felul de beneficii..eu naivul am mai luat 2 numere, oricum, firma necesita, dar, beneficii desigur iok. La intrebare mi sa spus ca deabia le 5 abonamente..ma rog…nu mai conteaza! Problema: in 2009 mi sa propus modificare de abonament cu costuri mai bune…blablabla. (Mentionez, ca pana la acea ora, orice modificare dorita, venea si prin posta sau trebuia sa ma prezint la dealer pentru semnarea si stampilarea acordului)La oferta de INCERCARE din 2009 am raspuns doar…sa vedem, DACA CONVINE SEMNEZ ACTUL ADITIONAL SAU CONTRACT SAU CE VOR EI. Desigur la facturare m-am trezit cu o factura mult mai consistenta, deoarece continea si 100mb. trafic de internet-si de aici a pornit avalansa. Am sunat la Orange, am pierdut ZILE ascultand melodii robotice, intr-un final am fost indrumat la dealer Orange din Oradea-orasul meu. Aici de fata cu dealerul, dupa identificare verbala-numar tel-adresa-nume etc. am comunicat ca renunt la numerele aditionale, retin doar numarul preferential-CUMPARAT- care cerere verbala a si fost acceptata. Totodata am cerut revenirea la planul tarifar anterior, cu atat mai mult ca nu primisem nici un contract sau act aditional de semnat ca pana atunci. Dupa umilele mele cunostinte, pentru ca un acord verbal sa fie valabil, (la Vodafon asa se intampla) trebuie atentionat clientul ca acesta este un acord verbal, i se cere sa se identifice, adresa etc, si sa-si exprime expres ca este de acord cu oferta verbala.
    Dupa insistente si alte multe ore ascultand muzicuta enervanta, am primit un mail cumca pentru a opera modificarea ceruta trebuie sa depun o CERERE!!!!!!stampilata semnata. Iar drumuri, tipete la dealer, anagajatii de acolo ridicau din umeri si cam atat. Intrebare: o cerere are doua solutionari
    1. este acceptata sau
    2. este refuzata
    Daca mi se cere autentificare verbala-cod-adresa-etc- de ce trebuie sa formulez cerere???
    Dar astea au fost demult demult! Am formulat cererea, dar enervat am solicitat transferarea numarului preferential pe cartela reincarcabila. Solicitarea a fost conditionata de plata ultimei facturi. Am fost de acosr cu conditia ca in momentul platii, la dealer, sa-mi si fie eliberata cartela reincarcabila. Orange a refuzat si o tinea cu intai platesti dupa care eliberam cartela-nu pricep logica, nu incredere in propriile magazine? dealeri? sau stiau si ei ca dupa mai bime de 10 ani de bun platnic m-au pierdut definitiv… oricum, am tr8imis o cerere de radiere dintre clientii Orange..pierderile colaterale fiind incomensurabile. Brosuri, autocolante tiparite cu numarul preferential, site internet toate cu numarul acesta, clientii vechi cu acel numar sau pentru comenzi noi, sau, pentru intretinere sau reparatii garantiale. Ca urmare a “disparitiei” firma a avut de suferit, in 2010 am si suspendat activitatea. As fi uitat cu placere de aceasta magarie Orange, daca nu as fi primit notificari de la deferite birouri de avocatura. Am raspuns fiecareia ca rog sa mi se prezinte CONTRACTUL semnat stampilat pe baza caruia Orange a eliberat factura (240ron) si voi platii numaidecat. Cum au aparut, au si disparut. Acum in 20Noe2013 am fost sunat de o a patra firma de avocatura care mi-a trimis o DECIZIE de continuare a procedurii pe cale judecatoreasca, dar telefonic ma amenintat cu executor judecatoresc.
    Din curiozitate mi-am sunat fostul numar la care a raspuns o voce iritata, deci a fost atribuit altui fraier. Are cineva opinie? Idee? cE SA FAC IN CONTINUARE?
    Andrei Zalder nr telefon VODAFON:)0733-336877 sau DIGI 0770218023

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s