1 luna in Israel

A trecut deja o luna (putin mai mult chiar) de cand am ajuns in Israel.
La ebraica profesoara si-a dat seama ca nu se poate lasa in cheful nostru deosebit de a invata asa ca a inceput sa puna mai mult sau mai putin discret piciorul in prag. Am terminat cele 7 importante grupe de verbe la trecut si acum facem sustinut exercitii, iar saptamana care vine vom avea si un test din tot ce am invatat pana acum: verbe, adjective si prepozitii. Adevarul e ca timpul trece foarte repede, din cele 5 luni de ulpan o luna a trecut deja, 2 saptamani vor fi vacanta de Pesah, inca o saptamana diverse zile libere de Purim, Shavout, etc asa ca e bine ca ni se imprima un ritm mai sustinut dat fiind ca dupa cele 5 luni ebraica poate deveni atuul unei integrari reusite in societatea israeliana.:D
Am avut si 2 excursii, una in autocar in jurul Ierusalimului si alta la Muzeul Israelului. Cele 3 ore avute la dispozitie au fost clar insuficiente pentru a vedea exponatele din cadrul muzeului iar vizitarea lui fara un ghid nu are acelasi sens. Foarte interesante in cadrul muzeului sunt sinagogile aduse din Germania, India si Suriname ca si diferitele obiecte traditional evreiesti. Partea arheologica a muzeului e impresionanta, curatorii sai avand la dispozitie si o resursa deosebita de vestigii.
Dupa cum cei mai multi dintre voi stiti am participat si la prima mea nunta din Israel in noua mea postura de cetatean israelian. Nunta a avut loc la Cesarea intr-o locatie superba la malul marii si a beneficiat de o organizare excelenta.
Inca o data Casa de Piatra mirilor si succes in tot ce si-au propus.
Poze sugestive sunt postate pe facebook.:D
Ma opresc aici acum si promit ca voi incerca sa scriu mai des.:)

Leave a Reply

