Testul de mijloc de ulpan

Dat fiind ca am trecut de jumatate de ulpan, ba chiar din cele 5 luni au mai ramas cam 6 saptamani de scoala, azi toate clasele au dat un test.
Fiecare clasa a avut un test facut de profesoara clasei insa cel de sfarsit de ulpan e unic si e redactat de catre ministerul educatiei.
La clasa noastra testul mi s-a parut destul de usurel, neavand intrebari prea complicate. Voi vedea insa cand se vor anunta notele cat de realista e aprecierea mea.

Am avut de completat cateva randuri cu date perosnale (nume, data nastere, adresa) si de scris 2 mici compuneri de multumire si scuze referitor la situatii date.

Grosul testului a constat in a completa la toate timpurile o serie de propozitii, a trece la plural o serie de substantive si adjective si a completa cu conjuctiile potrivite o alta serie de fraze.

Voi updata acest test si cu mentiuni referitoare la rezultatele testului.:D

Astazi 6 aprile s-au afisat si rezultatele insa cu numarul actului de identitatate si nu cu numelei persoane asa ca fiecare is afla astfel doar nota lui.
Nota mea…98…:D
O singura fata a luat 100, insa chiar ea marturisea ca invata toata ziua si a ajuns sa viseze declinari.
O alta fata a luat si ea 98 iar restul clasei mai putin.
Marea marea majoritate a notelor peste 80 de puncte.

Desi a fost un evident moment de bucurie nu e cazul de exagerari pentru ca testul a fost simplu. Pe de alta parte cat de simplu ar fi fost …tot e frumos ca am luat mai mult decat aproape toti colegii din clasa.

One thought on “Testul de mijloc de ulpan

Leave a Reply

