Epopeea inundatiei

Miercuri seara am observat ca din tavanul baii picura.
Am cautat si am gasit un angajat cu oarece resposabilitate in aceasta privinta care mi-a zis ca deocamdata nu are ce face iar..
joi e excursia in nord la care va lua parte si administratorul caminului asa ca…
vineri si sambata sunt zile libere asa ca….
duminica poate poate…

Intre timp picaturile au devenit din ce in ce mai dese si intregul tavan e un nor din care ploua constant.
Duminica dimineata am semnalat din nou problema si de indata aceasta a fost consemnata intr-un registru dedicat urmand ca in timp sa primeasca si vreun soi de solutionare.
L-am zarit si pe administrator care mi-a zis sa inregistram in registru problema (lucru facut deja mai devreme de colegul de camera).
Putin mai tarziu a venit sa inspecteze situatia administratorul iar solutia data pare cel putin bizara
– “sa ii zicem maine daca mai ploua”
Dat fiind faptul ca eu plec maine seara si revin abia dupa 17 zile traiesc cu speranta ca la intoarcere problema va fi oarecum rezolvata.
Voi updata postul de indata ce vor fi noutati in aceasta privinta.

One thought on “Epopeea inundatiei

  1. Cum s-a rezolvat situatia?
    Vecinul de sus a fost mutat. S-a inchis apa in camera de sus asa ca nu mai curge.
    S-a dat cu o solutie ceva in baie astfel incat acum peretii sunt ok.
    Sus nu mai locuieste nimeni.

Leave a Reply

