Ikea in Israel

Ikea din Romania a fost un loc destul de des vizitat fie ca a fost pentru a imi cumpara mobila fie doar pentru a lua masa sau a mai cumpara cate un flecushtetz din magazin.
In Israel exista si aici Ikea asa ca am considerat ca se impune o vizita la magazinul situat in Rishon Le Zion. Pe scurt, sunt sigur ca in viitorul apropiat voi vizita mai des Ikea din Baneasa decat Ikea israelian.
Mai intai a fost un drum mult prea lung si obositor mai intai din Givataim pana la Tahana Merkazit de unde autobuzul 84 a facut nu mai mult de 90 de minute pana la Ikea unde isi are si ultima statie.
Bineinteles ca prima destinatie a fost restaurantul. Preturile evident mai serioase decat in Romania dar parca si portiile mai serioase.
Pentru cunoscatori la raionul de bauturi de la Ikea din Romania este posibila o mica smecherie. Astfel se cumpara cana de ceai, se primeste asadar si un plic de ceai, dar se poate utiliza pentru a lua si cafea si suc.
Daca in Romania paharul de suc si cana de cafea/ceai sunt la acelasi pret aici in israel cafeaua e la 6 skl iar paharul de suc e 9 skl. Evident ca am luat cana de cafea si am baut si cafea si suc insa am observat ca israelienii nu au prins aceasta smecherie.
Din tot magazinul am luat doar o acoperitoare de saltea asa cum vazusem si la Ikea Baneasa.
Cam asta a fost pe scurt prima si pentru o lunga perioada de timp si singura vizita la vreun Ikea din Israel.

2 thoughts on “Ikea in Israel

  1. 1. nu mai mult de 90 de minute as se inlocui cu “nu mai putin de 90 de minute”.
    2. Promit sa nu calc in viata mea pe la IKEA din Rishon!!!

Leave a Reply

