150 de zile in Israel

Titlul e ales in lipsa de inspiratie. Se fac in aceste zile 150 zile de cand traiesc efectiv in Israel. Perioada in care Dana isi incepe “aventura” in Israel cum ii place ei sa ii zica, moment care poate insemna si renasterea blogului ei, iar un prim pas e aici.
La ce ma stept in continuare in Israel?
– imi doresc ca la un moment dat in viitor sa pot spune fara niciun fel de retineri ca aici e casa si caminul meu
– sper din tot sufletul sa imi gasesc repede un servici, deja perioada in care nu lucrez a ajuns la o cota de atentie
– evident imi doresc sa imi gasesc perechea cu care sa pot intemeia un adevarat camin, o familie adevarata
– imi doresc sa progresez cu viteza in ebraica astfel incat poate peste cativa ani buni sa fie mult mai greu de spus daca am fost nascut in Israel sau daca am facut la un moment dat Alya (stiu stiu e cam utopic)
– imi doresc sa pastrez alaturi oamenii de calitate intalniti pana acum si sa intalnesc mai multi oameni de calitate (evident as fi bucuros sa pot evita pe cat posibil oamenii care nu sunt de calitate)
– imi doresc apoi sa am un servici, o cariera, care sa mi permita sa duc o viata implinita
– imi doresc sa imi pastrez familia si prietenii mereu aproape
– imi doresc sa imi pot creea alternative, sa am incredere in instinctul meu de a alege cea mai buna solutie
– imi doresc sa pot cunoaste ce are Israelul mai bun si asa cum e exista acum un poster care zice ca Israelul e acum mai puternic ca oricand sa pot zice si eu peste ceva vreme ca am si eu o contributie (extrem de mica insa palpabila) la acest ideal
Ce imi e dor din Romania?
-imi e dor sa pot merge pe strada si sa inteleg tot ce scrie si tot ce se vorbeste, imi e dor sa fiu in stare sa citesc si inteleg cap coada un contract sau un ziar
– mie dor sa merg acasa la parinti, in orasul natal, mie dor putin sa merg ore in sir cu trenul
– mie dor putin de fostul servici, de colegii de acolo si de toata agitatia teribila ce insotea fiecare zi petrecuta acolo
– mie dor de prietenii din Romania, poate ca mie putin putin dor sa mai merg la faimoasa vila Mira, sa merg la seminarii unde cunosc pe toata lumea, mie dor de sinagoga Adamache sau de Templul Coral, de timpul petrecut acolo, de repetitiile la cor si faimoasele reprezentatii
– imi pare rau ca nu am avut istetimea de a imi rezolva problemele cu dintii cat mai eram in Romania
Dar pe de alta parte Romania nu e asa departe si dorul poate fi alinat la nevoie.
Sper ca radacinile existentei mele sa se infinga puternic si stabil aici, sper sa am si putin noroc mai ales cand voi avea mai multa nevoie de o coincidenta fericita si sper ca peste ani sa pot zice ca in ianuarie 2011 am inceput partea cea mai plina de impliniri a vietii mele.

One thought on “150 de zile in Israel

  1. Ai scris superb. Iti dorim sa- ti se implineasca toate dorintele si noi sa putem spune : Ai reusit.
    Mult noroc
    Ieti

Leave a Reply

