Mi-am luat smartphone

Mai precis Iphone 4. Pana recent eram pe pre-pay, varianta extrem de dezavantajoasa in Israel. A venit insa si momentul in care a trebuit sa imi fac un abonament normal cu minute si toate cele. Practica in Israel e ca in functie de abonamentul ales sa se poata lua si un telefon practic pe gratis. Gratis in sensul ca e acelasi pret daca optezi doar pentru abonament sau pentru abonament si telefon. Diferenta e ca in cazul in care se alege si telefon atunci contractul e pe 3 ani. Contract din care se poate iesi insa cu obligatia ramasa de a se achita ratele normale ale telefonului.
Una peste alta am reusit sa imi fac si abonament cu suficient de multe minute, Sms-uri si 2 giga de internet.
Initial nu eram convins sa-mi iau Iphone insa la cata reclama inversunata mi s-a facut, si tinand cont ca in Israel incep sa invat sa fiu mult mai receptiv la ce zic cei din jur am decis asadar sa-mi iau si eu Iphone.
Despre toate avantajele lui cred ca se poate citi oriunde ( pentru mine mai ales faptul ca imi arata unde sunt pe harta e o mare mare usurare) insa eu ma voi concentra pe micile sale neajunsuri.
Evident bateria…insa sa fim sinceri…e ca un mic laptop….e anormal sa pretinzi de la el sa ii tina bateria prea mult
Nu are Bluetooth asa cum stim ca are Nokia asa ca evident nu pot sa transfer ceva de pe Nokia pe iphone
A trebuit sa caut cum se procedeaza daca te suna cineva si telefonul e blocat…apare doar tasta de raspuns si nu si de respins…
Trebuie putin studiu pentru a creea ringtonuri si a transfera muzica de pe laptop insa nimic prea complicat
Nu am gasit sa existe vreun editor mai profesional gen office.
Nu are radio Fm, singura modalitate de asculta radio e de a apela la conexiunea de internet

Astea ar fi mici dezavantaje insa pe ansamblu avantajele si functiile pe care le ofera sunt remarcabile si foarte practice.

3 thoughts on “Mi-am luat smartphone

Leave a Reply

