Cum a fost cu jobul

Relativ la o luna dupa ce am inceput sa caut job am inceput sa lucrez. Destul de repede si de bine, as zice.
Am inceput sa caut doar dupa ce am terminat cu povestea inchiriatul judecand la acel moment ca e prea stresant sa manageriez in acelasi timp si cautarea de chirie, si de job si terminarea ulpanului.
Acum imi dau seama ca as fi putut sa incep sa aplic mai devreme, poate as fi avut un servici mai degraba.(insa acum cand scriu nu am am stresul cautarilor)
Am inceput sa aplic la joburi pe internet folosind in cautare cuvintele cheie “romana” si ” engleza”. Pana una alta ebraica nu e punctul meu forte asa ca cautam ceva intr-o limba pe care sa o stapanesc.
Am trimis cv-uri, am fost la un centru al misrad clita-ului unde se ocupa de cautarea de munca, rudele mele au trimis cv-ul pe unde au putut.
Am fost chemat iniţial in total la 3 interviuri.
Primul a fost o chestie destul de neserioasa. O companie ce ofera customer support pentru jocuri online. Aveau nevoie mai mult pentru turele de noapte si weekend.
Insasi ajunsul la interviu a fost o poveste. M-a sunat intr-o zi un zapacit, am stabilit data insa a ramas ca mi trimite mail cu adresa (eram in oras si nu puteam nota (bine de retinut – in perioada de cautare de job dar si in general de avut un pix si hartie la indemana)). A doua zi m-au sunat ca de ce nu am ajuns la interviu, le-am zis de ce, mi-au dictat adresa, am ajuns finally la interviu, o cladire frumoasă, in Tel aviv însă tare greu se ajunge acolo.
Voiau pe cineva care să lucreze mai ales noaptea şi vineri şi sămbătă. Două tipe au ţinut interviul, una nu a vorbit deloc iar cealaltă se mai juca din cand in cand cu Iphonu. Probabil că şi eu am părut excesiv de entuziasmat de acest job întrucât în mod firesc nu m-au mai sunat.
Al doilea interviu a fost si cel la care m-am angajat. O firma care ofera jocuri de remi pe internet si care are in Romania una din cele mai mari piete in care isi desfasoara activitatea. Jobul meu e legat de merkating in sensul ca trebuie sa caut si sa contactez si sa inchei noi intelegeri cu situri partenere si sa mentin relatia cu siturile deja partnere.
Al treilea interviu a fost in Ramat Gan la etajul 30 al unei cladiri foarte sofisticate si era pentru un post intr-un call center care vindea abonamente la loteria europeana. Interviul a mers destul de bine (eu deja primisem raspunsul pozitiv de la al doilea interviu dar am sa zis sa ma duc sa vad despre ce vorba).
Adevaru; e ca nu m-au sunat nici ei.
A mai fost si un al patrulea interviu pentru un job part time foarte aproape de mine in Givataim tot pe limva romana insa eram deja angajat in Ranana asa ca nu se mai putea pune problema.

Leave a Reply

