Una Alta

Intr-una din serile trecute am urmarit o emisiune pe arutz 2 si aproape ca am inteles tot.
Era in romana.:D
O fata adoptata din Romania acum 20 de ani si care traieste acu in Israel se intoarce in Romania sa isi redescopere familia naturala.
Emotionant si interesant. Ce a ajuns sora care a beneficiat de o alta viata si ce au ajuns fratii si surorile ramase in acel sat rupt de lume.

O alta istorie pe care am inteles-o intr-o mare parte ) complet dupa ce am citit articolul in engleza – un foarte cunoscut redactor de la Radio Galei Tahal, bolnav de cancer in stare terminala a decis sa mearga in Elvetia pentru a isi inceta viata cu ajutorul unei fundatii care ii ajuta cei cei bolnavi incurabil sa isi incheie viata. Ma deruta putin faptul ca desi era evident ca respectivul a murit, toata prezentarea de la tv evita sa zica ceva de moarte, ca a luat un bilet doar dus, ca a apelat la acea fundatie, ca a lasat o scrisoare de adio, ca lumea il regreta

Mi-am propus sa postesc de Tisha Be Av. Am reusit sa tin de la 8 seara pana pe la 1.30 a doua zi.

Mi-am dorit mult sa vin de sarbatori in Romania si acest lucru se va intampla . Vin inainte de Rosh Hashana si plec a doua zi dupa Iom Kippur.

Zilele trecute am scos un timp record cu autobuzul de acasa la servici. 1 ora si 30 minute. pana acum nu am scos sub 2 ore iar intr-o zi am facut si 3 ore. E adevarat ca de obicei merg cu un coleg care imi e si vecin dar nu e valabila mereu smecheria.

Leave a Reply

