La pomul laudat…..

Atat de mult laudatul meu Iphone a avut o prima (sper din suflet ca si ultima) defectiune. Astfel cand formez un numar nu se aude nimic in boxa cum ar trebui sa se auda in mod normal. Se aude doar daca pun castile sau daca pun pe speaker.

L-am dus la Orange unde l-au luat  (azi miercuri) si mi au zis sa vin vineri dupa 11 jumate. Dat fiind faptul ca actiunea se petrece in Ranana abia duminica il voi recupera.

Dat fiind faptul ca nu are asigurare – are garantie – s-ar putea sa mi se serveasca textul ca s-ar fi dereglat din cauza manevrarii mele defectuoase si sa ma puna sa platesc.

Pana una alta trebuie sa recunosc ca m-am obisnuit cu Iphonul meu.

Sa nu credeti ca e doar o jucarie, insa imi da o serie intreaga de avantaje, cum ar fi folosirea mult mai eficienta a timpului petrecut pe autobuz, o aplicatie imi zice la ce ora vine urmatorul autobuz de care am nevoie, are aplicatii foarte utile de a comunica prin voce sau text cu alti utilizatori de smartphone indiferent unde s-ar afla acestia folosind doar internetul si sarind peste serviciile GSM.

Cei de la Orange mi-au dat la schimb un Samsung mai antic pana cand imi repara Iphonu.

Va tin la curent

2 thoughts on “La pomul laudat…..

  1. Vestea proasta e ca nu au reusit sa repare Iphonul.
    Vestea buna e ca mi-au dat unul nou in schimb.
    Vestea nu asa buna e ca acum trebuie sa pun la loc toate aplicatiile si contactele.

Leave a Reply

