Un an nou la inceput…

A inceput un nou an si era timpul sa apara si prima postare.

Inceputul de an l-am petrecut in Romania. Am prins o vreme calduroasa si doar in ultima zi vremea a devenita cea obisnuita pentru inceputul de octombrie in Romania.

Am fost si la Bucuresti si la Radauti, si la sinagoga, si la comunitate, si la Capi si la dentist.

Am plecat la timp din Romania tocmai in ziua cand ploaia si cele 10 grade anuntau ca deja vremea frumoasa s-a terminat. La aeroportul totul a mers bine, la controlul de securitate al El-Al-ului una din ofitere mi-a marturisit ca ma stie din vedere de la Shai:) iar cea de a doua mi a atras atentia ca totusi suntem prieteni pe Facebook:))  Iar cand au auzit ca am facut Alia au fost impresionate.

Avionul nu era prea plin mai ales ca El Al ul are duminica si o cursa de seara. La inceput stewardesele ne-au amagit putin cu un pachetel de 20 de grame de snaks-uri si un pahar de suc sau ceai. A fost doar asa ca sa ne tina putin pe jar. In scurt timp a urmat un adevarat mic festin – o pita, o cutiuta cu humus, o cutiuta cu salata, o tocanita de pui cu orez, o prajitura negresa urmate de o cafeluta.

O rapida cautare dovedeste ca pe traseul Tel Aviv Bucuresti El Al -ul are preturi mai mici in majoritatea cazurilor dar cu siguranta masa de ieri a fost mai buna decat tot ce am primit eu pe Tarom vreodata. Nu stiu daca v-am povestit ca cu o zi inainte de zborul dus mi-au dat si cadou sa imi fac gratis cont in programul lor de bonusuri pentru calatorii care fac calatorii dese. Nu mai ramane decat sa fac calatori dese.

Am fost si la dentist in Romania- 4 sedinte –  mai mult de 8 ore nu cred ca am stat in scaun – insa la final radiografiile facute au dovedit ca cele mai grave cu dintii au fost rezolvate ramanand ca la vizita viitoare lucrarile sa fie difinitivate cu coronitele de rigoare definitive.

A fost remarcata scaderea in greutata petrecuta in ultimele luni, in acelasi timp zilele petrecute in Romania au dat prilejul catorva kilograme sa se reinstaureze momentan insa sper ca le va paste si pe ele o soarta crunta.

Am postit cu bine si am iesit cu bine din post, mod in care spre sa se continue si anul ce abia a inceput.

M-am bucurat ca am fost in Romania dar m-am bucurat si ca am revenit in Israel.

Sper de asemenea sa postez mai mult si sa prinda mai multa viata si blogul.

 

Shana tova u metuka !!

One thought on “Un an nou la inceput…

  1. Hi David,
    Imi plce mult sa citesc ce le scrise de tine. Ai un mare talent la sctis. Continua , ne face placere.
    Sa ai un an bun plin de realizari si bucurii.
    Ieti &Bumi

Leave a Reply

