Orange Romania nu se lasa

Dupa ce s-au straduit sa faca pe nebunii la inchiderea contractului meu de acum aproape un an
“beneficiind in final de inchiderea inca a doua contracte ce le aveau parintii mei

Orange si-a mentinut standardul si in septembrie 2011

care ar fi problemele?
mi-am luat o optiune de internet mobil pe o cartela Pre Pay
optiunea a fost activata de un angajat Orange insa a fost greseala mea ca nu am verificat daca internetul chiar merge

la pranz observand ca nu merge in drumul meu obisnuit spre dentist am trecut pe la Orange Victoria

acolo o tanara desi fara mare entuziam m-ar fi indrumat spre cineva care ar fi putut sa rezolve problema

datorita faptului ca mai aveam doar 5 minute pana al programarea la dentist am anuntat ca voi reveni dupa imi voi fi terminat treaba stomatologica

cand am revenit era pe pozitie un tanar imbecil care sustinea evident bazandu-se pe intuitia sa fenomenala ca Iphonu-l meu trebuie resoftat

e si greseala mea ca abia iesit de la dentist nu aveam putere sa ma contrazic cu acel cretin care totusi m-a redirectionat catre magazinul Orange Muzica

acolo am dat totusi peste un angajat competent care a intrat in sistem si a reusit sa activeze in mod real internetul

credeti ca s-a terminat aici povestea cu Orange-ul? neeee

Desi reprezentantul Orange a afirmat ca traficul pe facebook e gratis, apoi am descoperit ca e gratis doar daca intram din portalul Orange, mod care ducea la o navigare extrem de lenta. Asta nu e decat inceputul povestii, ceea ce a fost incorect a fost faptul ca traficul nu e contorizat intr- o maniera transparenta.

La un moment dat nu cu mult dupa ce am activat optiunea de 250 de mega am primit sms ca se apropie terminarea pachetului consumat.
deci – pt cei 250 de mega costul e de 4 euro
pt un 100 de mega in plus e de 0.5 euro daca dai sms
insa daca depasesti traficul cumparat si nu ai activat un pachet suplimentar atunci costul e de 0.2 euro pe mega !!!!!!!!!!!!

iar Orange nu iti indica clar cat mai ai din traficul acontat, acel mesaj primit neavand legatura cu realitatea

o smecherie destul de puerila dupa gustul meu.

Leave a Reply

