Un an

Un an de cand am fost la Sohnut Bucuresti, am depus actele si am discutat despre posibilitatile privind emigrarea in Israel.
Deci foarte pe scurt…
Am plecat pe 12 ianuarie, am stat primele 5 luni la centrul de absorbtie Beit Canada unde am facut si ulpanul.
Dupa terminarea ulpanului am inchiriat un apartament in Givataim (poveste ce s-a dovedit pe ansamblu a nu fi dintre cele mai intelepte decizii din viata mea si care va fi subiect al unui post dedicat, cand se va termina) iar apoi am gasit servici, in Ranana, ceea ce implica un drum zilnic de cel putin 1 ora si jumatate, de obicei 2 schimband 3 autobuze.
Am reusit sa las aici in Israel multe kilograme care in Romania nu au putut fi convinse sub nici o forma sa plece de bunavoie.
Am fost deja de 2 ori in Romania odata de Pesah si a doua oara de Rosh Hashana, am fost insa in Israel in momentul uneia din cele mai mari bucurii din ultimii ani si anume eliberarea lui Gilad Shalit.
Am inceput un al doilea ulpan in timp ce ivritul meu inainteaza cam lent dat fiind ca la actualul servici folosesc cel mai mult romana si engleza.
Din pacate nu am prea mai scris pe blog iar acest lucru sper sa il indrept de indata.
In rest sper sa profit cat mai mult de cat mai ulte din posibilitatile pe care le ofera Israelul si pe masura ce trece timpul sa devin tot mai integrat de o maniera cat mai pozitiva in viata din Israel.

Leave a Reply

