Ce mai e nou

Azi incepe Hanuca –
ieri la ulpan a fost o ceremonie draguta de Hanuca cu momente create de elevii ulpanului.
Ceremonia a fost destul de impresionanta, au cantat mai multe eleve, una dintre ele cea mai in varsta eleva a ulpanului.
S-au aprins lumanarelele, inainte de asta s-au dat gogosi si suc iar elevii de la ulpan alef au aprins cate o lumanare si au citit fiecare un text destul de avansat.
2 fete au interpretat o piesa de muzica clasica iar o alta fata a zis o poezie unde a zis “desi primim ajutor de absorbtie nu e nici un picnic, desi avem plaja aproape nu e nici o vacanta”.
Am postat cateva filmulete pe facebook si voi mai posta si in continuare.

Nu doar ieri seara am avut parte de acest spectacol dar si ieri dimineata intre 2 autobuze in Raanana am vazut putin dintr- o ceremonie dedicata implinirii a 90 de ani de existenta a orasului Raanana. Am inregistrat imnul si l-am postat si pe el si pe facevbook

Ieri asadar am ascultat imnul si de de dimineata si seara la finalul ceremoniei de la ulpan.

Ieri a mai avut loc o ceremonie dedicata victimelor incendiului de acum un an din padurea Carmel, ceremonie al carei moment cel mai discutat este prezentarea facuta primului ministru Netaniahu unde cel care l-a prezentat a zis ca a ” fost primul care a inteles gravitatea situatiei si care in mod permanent se ingrijeste de familii”. Azi dimineata intr- o emisiune pe care o ascult de obicei dimineata l-au sunat pe cel care a contribuit la acest moment si printre altele i-au zis ca ar fi putut avea o cariera deosebita in Coreea de Nord.

De la ulpan avem o vacanta pana la inceputul anului viitor in care ni s-a zis sa ne facem totusi temele restante.
In rest nici o zi libera de la servici de Hanuca sau Anul Nou desi (cine stie cunoaste subiectul) eu intrevad ca nu peste mult timp vor fi totusi ceva zile libere.

Leave a Reply

