Cum am intrat in 2012

Evident cu multe sperante – a inceput un an plin de asteptari.

In momentul cand ceasul a trecut de la ora 11.59 a zilei de 31 decembrie 2011 la ora 0.00 a zilei de 1 ianuarie 2012 ma aflam ca si cu un an in urma la o petrecere la un ultim etaj a unei cladiri de asta data in Ramat Gan si cu 10 etaje mai jos. Nici un artificiu nu a brazdat cerul, de asemenea ornamenentele cu care eram atat de obisnuit de revelion au lipsit in oras cu desavarsire dar 2 persoane de la revelionul de anul trecut s-au regasit si la trecerea dintre ani ce tocmai a trecut.
Dimineata cand m -am trezit uitandu-ma la prima stire de la ora 7 si anume transmisiunea in direct a revelionului din New York, am “retrait” trecerea in noul an cu care eram mai obisnuit.

Dimineata bineinteles dupa lupta eterna in autobuzul supraaglomerat de dimnineata am avut o prima surpriza: sunand sa vad daca mi-au fost scosi banii din cont pentru chirie am descoperit ca nu mi fusesera scosi dar in schimb imi intrasera 223 sekeli ajutor de chirie ce se da dupa un an (desi matematic inca nu a trecut un an si desi nu am fost cu contractul sau ceva sa aplic pentru acest ajutor). (sa nu va emotioati prea tare – 223 sekeli e ajutorul si 1900 de sekeli e chiria)

Si la servici am avut cateva surprize, tot felul de noutati si incercari noi. Despre acestea intr-un post mai in viitor.

Seara prima zi a anului a mai adus cateva surprize: o ploaie sanatoasa ce a continuat intreaga noapte, o intalnire in autobuz cu o fosta colega de la ulpan si apoi inceperea sezonului de Big Brother care pare a fi intradevar o emisiune foarte interesanta.

Personajele care au intrat in casa sunt savuroase, de la un frizer homosexual la un playboy tanar si avut care zice ca nu a fost refuzat in viata lui de vreo femeie, de la o fosta dansatoare din buric care a devenit religioasa si a avut intre timp 7 (sapte ) casnicii, de la o tanara ce traieste in lux din prieteni ce au venit de cel putin 12 mii de euro net pe luna, la un orb sau la un cuplu destul de bizar care a avut nunta cu jumatate de ora inainte de a intra in casa.

Daca se va vorbi clar in emisiune si vor fi discutii normale si nu aiureli, cred ca voi deveni un urmaritor fidel. Ieri a fost prezentarea fiecaruia care a fost facuta intr-un limbaj din care am inteles esentialul.

Asadar o prima zi buna a unui nou an pe care mi-l dresc cat mai bun.

4 thoughts on “Cum am intrat in 2012

  1. La multi ani!
    vroiam sa-ti “spun” despre Big Brother… poate ca nu are un limbaj academic si nici nu stiu ce subiecte interesante dar pe mine m-a ajutat destul de mult in limbajul de strada, cel de zi cu zi… si in plus era printre putinele emisiuni din care intelegeam cat de cat ceva🙂

  2. La Multi Ani Ariela !!
    O surpriza foarte placuta sa vad ca imi citesti blogul.
    Prima emisiune de pe 1 a fratelui cel mare a fost incurajatoare, am inteles decent. Sper sa continue tot asa.
    Sunt diferente mari: la Shalosh si la Beit Sefer Le Muzica am inteles destul de mult, la Merutzu dupa milion ma pierde de obicei discutia. Dar cu siguranta inteleg mai mult si mai mult/

    • Imi face placere sa-ti citesc blogul… in foooaaaaarteeee multe postari ma regasesc incepand cu Ulpan Etzion si pana la transportul in comun…. In cateva zile vor fi 5ani de cand sunt aici si inca Israelul reuseste sa ma surprinda din cand in cand cu lucruri placute dar si mai putin placute.

  3. Ma bucur mult Ariela !!
    Multi inainte pana la 120 (si dupa …de ce nu:)) in israel si plini de surprize cat mai placute .
    Eu fac in exact 4 zile un an.
    Pana acum nu pot sa zic ca Israelul mi-a provocat vreo deziluzie majora.
    Toate semisuccesele de pana acum ma au pe mine drept principal “artizan”.
    Nu stiu ce voi zice cand voi trece si eu de borna de 5 ani dar continui sa cred ca Israelul poate oferi o viata mult mai plina de savoare decat alt loc de pe glob. Nu mai usoara sau banoasa , dar mai plina de savoare:)

Leave a Reply

