Radio radio

Printre mijloacele folosite pentru a ma familiariza mai mult cu limba ebraica este si ascultarea radioului.

La ulpan pozitia camerei mele si anume la baza unui deal destul abrupt nu permitea undelor Fm sa ajunga netulburate asa ca puteam asculta radio mai mult pe internet prin bunavointa unui vecin mai naiv care nu si-a securizat conexiunea wireless. Adevarul e ca nu am ascultat atunci insa foarte mult.

La inceput mai mult ascultam Radio Galgalatz. Predomina muzica echilibrat dozata intre cea israeliana si internationala si stiri scurte din ora in ora.

Pe parcurs am devenit un ascultator fidel de la 7 la 9 dimineata a Radio LeLohafsaka pe 103 Fm (vorba vine, il ascult pe Iphone prin internet)
Sunt 2 prezentatori Shai si Dror care conduc o emisiune amuzanta cu 3 momente doarte amuzante de obicei: 2 momente in care se fac asa zise interviuri (protagonistii find de fapt realizatorii, unul pretinzand a fi unul din protagonistii unei stiri cu potential din acea zi iar al doilea ramand in rolul de realizator).

Momentul cel mai reusit (nu intotdeauna) e convorbirea surpriza unde cineva din viata publica legat de o stire recenta e sunat si se incearca realizarea unei convorbiri amuzante. Uneori le iese foarte bine, iar alteori interlocutorii reusesc sa intoarca cu maiestrie discutia in favoarea lor.

Evident tin aproape si de radiourile din Romania, si evident ca pe primul loc e Radio Shalom Romania.

Recent Radio Shalom Romania a implinit un an si am ascultat si revazut cunostinte vechi si nu am uitat cat m-am bucurat cand am auzit ca mi-au fost adresate urari de succes in seara plecarii spre Israel.

Pentru toti cei interesati am aflat prin intermediul lui Adi Gueron ca Radio Shalom Romania poate fi receptionat nu doar prin jcc.ro dar si prin intermediul unui smartphone mai precis cu aplicatia Tune In Radio . Tot ce trebuie sa faceti e sa cautati Shalom Romania evident dupa ce ati descarcat aplicatia. Eu an Iphone si am descarcat-o gratuit din App store, dar cred ca e disponibila si in Android market celor cu Samsung.

3 thoughts on “Radio radio

  1. ai uitat sa mentionezi ca, unul din motivele pentru care nu uiti limba ivrit e ca imi predai mie zilnic:)) deci, esti modest cand spui ca te familiarizezi cu limba, esti deja un maestu, in comparatie cu mine!!!

  2. Multumesc David pentru ajutorul oferit in promovarea Radio Shalom Romania. intr-adevar, se poate asculta si pe dispozitivele cu Android, din AndroidMarket trebuie instalata aplicatia “TuneIn Radio” iar apoi cautat Shalom Romania.

    Un alt mod de a asculta este prin intermediul WinAmp – stream-ul se gaseste la adresa http://89.38.128.139:8000/stream

Leave a Reply

