Recensamant de bloguri

Am creat un nou mic blog in care voi posta in fiecare zi cel putin 10 cuvinte in ebraica cu traducerea in romana.

Chiar daca nu va fi nimeni interesat sa si citeasca asemenea postari cred ca va benefic pentru mine pentru a nu lasa nici o zi sa treaca fara a invata cateva cvinte noi.

Asadar adresa noului blog

http://rakmila.wordpress.com/

Am mai creat cu ceva vreme in urma un alt mic blog doar pentru a intra in cautari pe google insa din pacate nu si-a atins scopul pana acum😦

http://learnromanianintelaviv.wordpress.com/

Un alt mic blog creat in acelasi scop si legat de actualul meu servici merge foarte bine🙂

http://remigratisonline.wordpress.com/

O rapida trecere in revista a celorlalte bloguri trecute in blog roll nu aduce vesti prea imbucuratoare – o parte din ele nici nu mai exista, pe majoritatea nu s-a mai scris nimic de cel putin jumatate de an.

Doar Alecs si Rozina continua sa scrie in rest….cine are urechi….sa auda:)

Ps. Am sters din blog roll blogurile care nu mai existau.🙂

2 thoughts on “Recensamant de bloguri

  1. Am vazut ca scrii zi de zi si asa imi propun si eu cu blogul nou creat cu cele 10 cuvinte in ebraica pe zi.
    Doar blogul cu learnromanian nu a avut succes in sensul ca acelasi text postat aici pe blogul asta cu davidlev intra in cautari pe google in prima pagina si acolo nu intra.
    In rest sunt multumit, iar mai ales blogul cu remi intra bine in cautari la remi:)

    In rest ce sa zic….din cate vad s-a lasat lumea de scris pe blog….

Leave a Reply

