O saptamana buna – prima parte

Dupa 8 luni in care am facut zilnic naveta intre Givataim – actualul meu loc de domiciliu si Ranana – unde isi avea sediul firma unde lucrez acum

in sfarsit aceasta naveta zilnica lunga si obositoare care consta de obicei in schimbarea a trei autobuze si dura intre 90 si 120 de minute pentru un singur drum

asadar in sfarsit – printr-o circumstanta norocoasa – departamentul unde lucrez se muta in Ramat Gan asadar o distanta de maxim 30 de minute si un singur autobuz

asadar dintr-o data 3 ore in plus pe zi🙂

am denumit postul “prima parte” pentru ca va mai fi cel putin o parte🙂

3 thoughts on “O saptamana buna – prima parte

  1. Felicitari !
    asta inseamna 3 ore suplimentare(pt. primul milion), sculat mai tarziu dimineata, mai mult consum de electricitate, mai putina oboseala, 3 ore de visare si de fapt folososte-le cu placere asa cum iti doresti ele sunt o “mtana” de la viata

    Rodica

  2. Multumesc mult – am savurat deja prima dimineata in care am iesit din casa la ora 9 in loc de ora 7.
    Am facut insa cu autobuzul 50 de minute pe un drum pe care il fac pe jos in 40.

Leave a Reply

