O saptamana buna – partea a doua

Asa cum anticipam ieri – continua seria “O saptamana buna”

Dupa 9 luni dupa ce am inchiriat apartamentul din Givataim colega mea de apartament a parasit de tot Israelul confirmand inca o data teoria mea conform careia Israelul are un mecanism intrinsec asemanator unei site care cerne cu eficienta maxima.

O poveste cat se poate de bizara, care mi-a provocat mahnire la inceput insa a ajuns sa-mi induca mila pe final.

Desi la inceput mi-am zis ca voi povesti cateva din bizareriile ce au insotit aceasta impartire a apartamentului, acum am devenit mai intelept si imi dau seama ca nu se cade.

O lectie invatata cu varf si indesat, si o noua bifa marcata pe deplin pe lista jaloanelor ce se pare ca trebuie trecute in a deveni israelian. ( si anume a avea un coleg de apartament bizar ca sa ma exprim delicat)

Apropo am mai bifat unul ieri impingandu-ma cu hotărăre printre calatorii din autobuzul 161 care evident stateau super rasfirati obligand pe cei ce urcau la statiile urmatoare sa stea super inghesuiti in faţa autobuzului. Cu un atat de mare succes a fost demersul meu incat am si înhăţat un loc pe scaun bineinţeles blocat şi el de nesimţiţii ce stăteau alaturi.

Seria – O saptamana buna – cred ca se incheie aici – pentru simplul fapt ca totusi se incheie saptamana – dar pastrez speranta ca s-ar putea continua cu inca un post tot in aceasta luna.

Leave a Reply

