Luna mai

Cu siguranta a fost cea mai plina luna de anul asta.
Prima zi a lunii petrecuta in Romania la picnicul de la Comana, apoi Macholul de la Predeal de miercuri pana duminica iar duminica asteptata reintoarcere in Israelץ
Ajungand luni la servici, pe la pranz sunt anuntat ca ne mutam din nou in Raanana cu serviciul, prognozata unire a firmelor nemaifiind de actualitate iar toti angajatii firmei care se mutasera din Raanana se intorceau de unde au plecat.
Se reintorcea asadar naveta de 4 ore pe zi si se inchideau posibilitatile pe care totusi unirea cu cealalta firma le-ar fi oferit.
Se reducea imens timpul si energia disponibila cautarii unei chirii noi – pe 15 iunie expira contractul de inchiriere din Givataim pe care nu il prelungeam.
Marti a fost mutarea efectiva in Ranana – moment ce ar putea sta in dictionar la cuvantul “bassa”.
Mi-am exprimat opinia ca aceasta mutare ma dezavantajeaza teribil si mi s-a zis sa ma gandesc.(de catre sef adica).
Pe de alta parte cautatul de chirie pleca de la planul initial de a cauta sa ma adaug shutaf (coleg de apartament) intr-un apartament unde unul din chiriasi pleca si se cauta altcineva (practica deosebit de raspandita).
Norocul meu sau nenorocul altora a fost ca in exact aceasi perioada, s-a ivit poate cea mai convenabila solutie de sutafeala (cel putin pentru mine).
Dupa o scurta perioada de incertitudine am inceput sa cautam un apartment de 4 camere – eu, Amir si Dana. In principiu planul era gasirea unui apartament in Tel Aviv sau in Ramat Gan in zona Bursei.
Dupa 10 zile de cautari pot zice ca am vazut cam tot ce e pe piata. Numarul de apartamente noi aparute e neglijabil iar numarul celor vechi care reapar e considerabil, ceea ce ma face sa concluzionez ca nu exista nici foarte multa cerere pe piata. Acelasi apartament aparut duminica cu 8500 ajunge joi sa fie postat cu 8000 ( de un agent – e adevarat) iar altele postate acu 2 saptamani cu 7500 ajung sa fie postate cu 8000 (ce logica !!! nu au gasit pe nimeni timp de 2 saptamani si au decis sa mareasca pretul !!!). Un alt apartament e postat de proprietar cu 8600 iar de agent cu 7900.
Am vazut tot, de la un apartament uimitor in Migdalei Tel Aviv la etajul 18, 3 apartamente in Sderot Hahaskala 17 de la etajul 16 pana la 24, pana la apartamente nu departe de plaja sau in inima Tel Avivului dar si apartamente in Ramat Gan mai aproape sau mai departe de Tel Aviv.
Revenind la servici, era evident ca naveta spre Raanana nu poate continua.
Printr-o succesiune de evenimente cat se poate de bine cronometrate si sicronizate, mi-am gasit un alt servici, evident mi-am dat demisia de la serviciul din Ranana iar ultima zi de lucru a fost chiar ultima zi a lunii mai. 10 Iunie e prima zi la noul servici. Servici in Tel Aviv, cu orar excelent (subiect asupra caruia voi reveni).
Revenind la cautarea de chirie, sfarsitul lunii mai ne gaseste fara o situatie clara. O problema e lipsa de noi apartamente care sa apara pe piata – in acelasi timp trebuie sa recunosc ca exista si o cerere foarte slaba pe piata, aceleasi apartamente stau deja de 3 saptamani in anunturi.
Pe 30 a fost si ultima zi a ulpanului inceput in noiembrie anul trecut, am primit certificatele de rigoare si am vazut un film documentar deosebit de interesant.
Ultima zi a lunii si implicit ultima zi la acest servici a venit cu o surpriza placuta. Dat fiind ca era si pentru inca o colega ultima zi in firma s-a facut o mica reuniune de ramas bun cu tort si suc.
Luna mai a fost o luna plina, dar e evident ca iunie nu va fi deloc plictisitoare:)

4 thoughts on “Luna mai

  1. Mă bucur pentru tine,pentru faptul ca ai reușit sa schimbi serviciul.
    Iti doresc mult succes la noul lucru si mai ales colegi buni.
    Sunt sigura ca vei găsi si casa potrivită.
    Multă bafta

    Rodica

  2. Reusita ta e mare bucurie pentru noi. Numai cine a fost ole hadas te poate intelege. Noi iti dorim mult succes si realizarea tuturor dorintelor.

Leave a Reply

