Luna Iunie – partea 1

Cred ca cea mai stresanta din acest an (adevarat – anul nu s-a incheiat si nici luna🙂 ).
Povestea cu gasitul unui apartament si mutarea efectiva s-au dovedit a fi cat se poate de stresante si solicitante.
Pana la urma am inchiriat un apartament de 5 camere – salon si 4 dormitoare in zona Bursei in Ramat Gan cu inca 2 colegi de apartament (urmand a gasi si al patrulea coleg pentru a aduce costul de persoana la un nivel rezonabil).
Apartamentul e situat intr-un complex de 4 cladiri care impart un mic complex de agrement cu sala de fitness, ping pong, squash, sauna si ultima dar evident ca nu cea din urma, piscina – complex ce are si el pretul sau dar care sper sa merite. (voi fi obligat sa invat sa inot, nu-i asa?)
Am eliberat dupa un an apartamentul din Givataim, avand un gol de spatiu locativ de 2 saptamani pana la inceperea contractului de inchiriere din Ramat Gan de la 1 iulie. Acest gol l-am umplut decent pana acum stand pe la rude – o zi in Tel Aviv si aproape o saptamana in Rehovot (am facut naveta cu trenul – alta experienta).
Mai stresant decat dormitul meu efectiv a fost depozitarea temporara a tuturor lucrurilor din apartament – proces pe care l-am dovedit de asemenea.
Desi o perioada stresanta a fost si plina de invataminte – mi-am dat seama sau reconfirmat pe cine pot sa ma bazez in momente mai grele si pe cine…nu🙂. Nici la capitolu asta nu pot zice ca am avut mari surprize iar pe viitor chiar ca nu voi mai avea.
Am inceput si noul servici la Claims Conference, un loc de munca destul de placut, cu program de la 8 la 4. Locatia este centrala in Tel Aviv, am un colectiv simpatic din care fac parte si cativa colegi vorbitori de limba romana:)
Desi in ultima vreme am neglijat cam mult limba ebraica – trebuie sa ma laud putin cu faptul ca la inchiderea contractului de inchiriere din Givataim a trebuit sa sun la lumina, gaz si apa sa inchid contractele, lucru pe care l-am reusit in mare masura, purtand discutiile doar in limba ebraica. Nici nu mai pomenesc ca intreg trainingul la noul servici e doar in limba ebraica.
Ma opresc aici. A mai ramas ultima decada a lunii pana la atat de mult asteptata mutare in apartamentul atat de mult cautat si gasit dupa atat de mult timp. Voi reveni:)

Leave a Reply

