Iunie – partea a doua

Daca prima jumatate a lunii iunie a fost cat de se poate de stresanta, partea a doua a lunii a fost la 180 de grade.
Am avut si o surpriza inedita– la servici am primit in avans fluturasul de salariu pentru luna iunie si desi iunie are exact 20 de zile lucratoare (din care nu am lucrat 5) mi s-a calculat salariul raportat la data de incepere a noului job.
Adica – am inceput pe 10 iunie si mi s-a calculat 21/30 adica 70 % si nu 15/20 adica 75 % cum mi s-a parut mie corect. In orice caz diferenta de salariu era mica dar am simtit nevoia sa atrag atentia. Initial 2 persoane mi-au demonstrat cum s-a calculat si au tinut sa ma convinga ca au dreptate da spre marea mea surpriza dupa cateva zile mi s-a inmanat noul fluturas de salariu.
Nu diferenta de bani a fost motiv de bucurie dar faptul ca au recunoscut ca am avut dreptate si au indreptat eroarea.
Ultima parte a lunii am locuit intr-un apartament dintr-un cartier dragut din Tel Aviv si anume Florentin. Odata cu finalul lunii s-a concretizat si inchirierea apartamentului din Ramat Gan.
Desi la inceput recunosc ca eram de acord cu apartamentul dar nu ma prea emotiona acum cand scriu aceste randuri si mai sunt cateva ore pana practic voi dormi prima noapte acolo, pot spune ca sunt convins ca am facut o alegere foarte buna si e un apartament care intradevar imi va oferi o sedere de cel putin un an mai mult decat placuta.
Am rezolvat cu eleganta si problema spinooasa a alegerii camerelor. Dupa ce initial si eu si Amir declaram ca dorim aceasi camera pregatindu-ne deja de crunta lupta pentru aceasi camera pana la urma fiecare din noi a ales alta camera iar camera ce parea ca va fi Elena din Troia din Ramat Gan s-a transformat in mireasa pe care vor veni sa o vada petitorii zilele acestea.
In curand se face un an si jumatete de cand am facut Alia, moment ce va bineinteles prilejul unui post (nu kilometric totusi).
Mai jos o melodie in romana auzita in Tel Aviv la pauza meciului Spania – Italia

One thought on “Iunie – partea a doua

Leave a Reply

