Alegeri CEB 2013

Au trecut ani de zile de la fostele alegeri CEB care au fost prilej de audiente record pentru acest blog asa ca desi nu mai voi avea posibilitatea de a vota si nu mai sunt asa de racordat la realitatea comunitara (si vai vai cat de rau imi pare) imi permit de a imi exprima in scris cateva ganduri despre aceste Alegeri CEB 2013 desfasurate la comunitatea evreilor din Bucuresti.

Pentru informatii succinte cine ce unde click pe acest rand

Doar deschizand site-ul FCER aceasta e imaginea care apare
fcerprimapagina

Deci fara sa stiu prea multe, pe principala pagina unde se pot gasi informatii despre alegeri apare din start un afis referitor la anumiti candidati care candideaza in tandem ca sa zicem asa si care au intai de toate calitatea de a fi angajati FCER ( stiu stiu, nu chiar toti si atenție, chiar dacă cineva a fost ales într-o funcție el devine un angajat, si președintele țării si parlamentarii sunt in definitiv angajați si salariați ai statului :)).

Asta e doar prima imagine care e accesibila oricui, insa impresia mea (nu sunt chiar in miezul problemei dar nici rupt de realitate) e ca e un conflict de interese major.

Plecand doar de la postul detinut initial de mine la FCER unde o cerere trebuia avizata de un factor de decizie CEB si apoi aprobata de un factor de decizie FCER. ( plecam de la premisa evidenta ca persoanele isi vor pastra ambele functii) strigatul de conflict de interese e rasunator.

Intru apoi pe acelasi site sa aflu informatii despre candidati. Toti cei care candideaza in acest tandem au un link unde se poate afla cate ceva despre ei si mai ales ca acestia candideaza impreuna, despre ceilalti despre unii da despre altii ba, desi banui ca fiecare candidat a depus un cv, un program ceva care putea fi la fel de bine scanat si pus link.

Citesc programul de campanie (al tandemului (btw, stiu ca tandem se refera la 2 si nu la 9 persoane, dar mi se pare o gluma reusita pentru Connoisseuri ca sa zic asa )), plin de intentii onorabile dar nu pot inteleg de ce nu e clarificata principala chestiune: tandemul renunta la functiile ocupate in prezent sau functiile de conducere CEB devin un onorabil part-time.
Sau CEB inceteaza sa existe in forma initiala si devine parte componenta a FCER.

Din start motto-ul mi se pare complet neavenit, daca exista verdicte fara drept de apel ale vreunor fapte savarsite acestea ar trebui cumva aduse la cunostinta clar (evident ca nici postarea online de tot felul de documente mai mult sau putin jenante, ce se refera la fapte mai mult sau mai putin grave nu mi se pare normala, ba chiar cred ca un lucru inadmisibil). Se poate ajunge ca cine se proclama a vrea binele comunitatii sa ii faca mai mult rau prin faptele sale decat bine s-ar putea face prin o eventuala normalizare si transparentizare a anumitor chestiuni.

Fata de data trecuta observ ca si facebook-ul devine platforma de raspuns indeosebi, dar raspunsurile sunt greu de inteles fara intrebarile initiale. Documente clar justificative dar care pot fi intelese doar de anumite persoane ori referiri jignitoare fara a se raspunde punctual la remarci punctuale pot fi sesizate zilele acestea.

In esenta 2 chestiuni sar in ochi
– conflict de interese – (daca statutu nu interzice asta nu inseamna ca nu e conflict de interese si daca cineva contesta tema asta in mod serios as prefera sa nu fie un angajat FCER sau cineva cu interese in subiect)
– conducerea CEB – functie part-time – cumularea functiilor cu cea mai mare responsabilitatea din FCER cu cele de conducere din CEB

Nu e vorba de persoane propriu zise ci de un sistem care permite aceasta situatie. Si cand ma refer la conflict de interese vorbim pe de o parte de interesele CEB si pe de alta parte de interesele FCER care in teorie sunt aceleasi insa in practica apar situatii cum e cea descrisa in care cele 2 institutii trebuie sa aiba o reprezentare independenta.

ps 1 Observ ca deschizand site-ul FCER nu mai apare pe prima pagina un afis cu candidati ce sunt intamplator si angajati FCER. E de apreciat.
Mai observ ca nimanui din cei implicati nu a apreciat cele scrise, ceea ce din nou cred ca e de apreciat. Si mai observ ca cei neimplicati dar in subiect au apreciat cele scrise, ceea ce e din nou de apreciat.

38 thoughts on “Alegeri CEB 2013

  1. Acum intr- nota mai vesela propun si un premiu (negociabil) pentru cel ce va deslusi gluma cu tandemul. Imi puteti comunica prin orice mijloace, facebook, mail, comment aici, telefon etc etc

  2. Conflictul de interese e la el acasa in aceasta speta.
    Ce se intampla daca exista o chestiune urgent in acelasi timp la FCER sau DASM respective CEB? E clar ca va trebui sa fie facuta o alegere.
    Ce se intampla daca vreun filantrop generos isi va oferi asistenta? Unde va fi indrumat? Cum se va face demarcatia ? Poate cineva sa o faca?
    Ce e cu acest comitet CEB? Ce a facut in ultimul mandat? Dar in cel dinainte? Cam ce va face si in cel ce vine sa fie raspunsul?
    Ce e cu acest control? Iar suntem supusi care primesc adevaruri absolute de la foruri atotstiutoare ?
    Ce a fost cu sedinta de prezentare a candidatilor? A fost vorba despre ce se va face? Sau despre ce se pare, se zice ca s-a facut de actualii viitori precedenti?

    Inchei intr-o nota optimista si va recomand totusi un articol excelent despre activitatea conducerii CEB – articol aparut in numarul din Aprilei al Realitatii Evreiesti.
    Singura problema e ca se refera la activitatea CEB din 1923.

  3. Pingback: Alegeri CEB 2013 | Davidlev’s Weblog

  4. David, ti-am mai spus..o fac si pe aceasta cale- lav cat de părtinitoare e aceasta ‘scriere’, pari a avea un interes aparte, in afara ‘bunului mers’ al comunității. Nu este vorba de o chestiune teoretica aici, persoanele care candidează sunt cunoscute pentru integritatea lor si munca FULL TIME depusă în interesul oamenilor. Dacă ai ceva să reproșezi tatălui meu, te rog sa o faci la concret.

  5. Am scris si o scriu din nou, nu e vorba de nici o persoana aparte, e vorba de un principiu si de un sistem. Eu nu cred ca e normal ca aceste 2 functii sa fie detinute de aceeasi persoana, nu conteaza sub nici o forma cine e persoana. Absolut oricine s-ar fi inscris in competitie si oricand s-ar fi intamplat aceasta chestiune, acum sau peste 20 de ani tot nu cred ca normal.
    Dar zicand ca e o situatie deosebita si ar fi o solutie agreata, chestiunea raporturilor dintre cele 2 servicii ar fi trebuit sa fie primul lucru clarificat.
    Chiar sunt eu singurul care crede ca aceste 2 functii (si sper ca e clar ca vorbesc si de presedinte si de vice) sa fie detinute in paralel cu alte functii de conducere?

    • Si p cine propui sa candideze, pebtru a nu contraveni principiior enunțate de tine? Din multii evreii dispusi sa se inhame la aceasta munca. Si ce au facut aceste persoabe pt comunitate pana acum.

  6. Va propun sa comentati si sa postati cele scrise si pe facebook pe Comunitatea evreiasca din Romania, din pacate aveti mare dreptate !!!

  7. Incep cu o editare datorata postarii pe o pagina de facebook a acestui link, cu mentiunea ca ar fi acelasi spirit. Nu mi se pare deloc acelasi spirit, nu e nimic anonim aici, alegerile sunt cat se poate de libere, in cabina omul e liber sa aleaga ce vrea, e deranjanta portretizarea membrilor comunitatii cu o turma influentabila, nu imi plac acuzele de nici un fel legate de originea avreiasca si sunt 100 % sigur ca acest subiect e complet fals si ca cei ce candideaza la functiile de conducere sunt evrei fara nici un dubiu.
    Apreciez insa patima pusa de ambele tabere.
    Repet, eu nu ma refer la situatia de fata in special ci la sistem in general.
    Daca se vrea viitor atunci cu toate piedicile inerente si evidente, un sistem functional e indispensabil.
    Si un sistem functional e cel in care nu se pot vehicula nume de candidati cu datorii la institutia pe care vor sa o conduca ( si aici cred ca ar fi bun un sistem ca la universitate inainte de a lua diploma, o foaie de lichidare care sa arate ca studentul nu a lasat datorii nicaieri, si aici pentru a ca aluzia e prea fina ma refer in primul rand la chirii), un sistem functional e cel in care exista o verificare sistematica, exista functii de control bine definite si periodice, oamenii care candideaza stiu chiar care va fi rolul lor, se implica, iar cand se ajunge sa se faca nereguli acestea sunt sesizate imediat ( indiferent ca acel corp de control se afla la 5 metri sau la 500 de km de comunitatea respectiva), iar corpul de control e si implicat in viata comunitara si poate sesiza si aspecte diferite fata de examinarea unor hartii. Iar cand se face un control si se descopera aspecte serioase atunci acestea cred ca ar trebui comunicate cumva de o maniera suucinta membrilor si doar membrilor comunitatii, altfel din comunicate evazive s-ar putea crede ca au disparut 50 de hectare de teren din Piata Unirii la fel cum s-ar putea ca s-a achizitionat fara referat corespunzator o motocoasa second-hand.
    Si cred ca exista oameni capabili in comunitate care pot fi atrasi si care au ani frumosi in fata lor care ar putea fi folositi in beneficiul comunitar, dar din nou e nevoie de un sistem pentru a ii atrage si a ii tine aproape.
    Si dincolo de sistem eu nu inteleg ce e opozitia fata de ce scriu eu, cat de greu de crezut pare am fost sfatuit chiar sa sterg ce am scris. Eu cred ca am fost mai mult decat elegant, nu am dat nume, am enuntat cateva principii pe care le consider eu corecte dar am plecat de la principiul ca dreptul la opinie si la libera exprimare e in vigoare.
    Trec peste observatia amara ca imi dau seama din numarul de vizualizari ca interesul pentru aceste subiecte tinde la zero si raman cu impresia ca intre situatia multora de a isi proteja interesul personal curent de angajati care nu au nevoie de probleme, si situatia altora care cauta scandal cu orice pret si isi pun interesele proprii mai presus de orice punand prin tot felul de comunicari in pericol situatia comunitatii, intre aceste 2 extreme nu se pun in discutie probleme esentiale si vitale pentru un viitor sigur (atat cat poate fi).

  8. Se poate ca nu e destul de clar insa sub nici o forma nu vor fi publicate aici comentarii care nu indeplinesc anumite criterii, si nu le voi enunta, pentru cine citeste isi da seama care e nivelul.
    Un domn abraham titenhaus a postat un coment pe care nu il pot aproba dar il pot sintetiza. Mi se zice ca nu am dreptul sa vorbesc despre lucruri pe care nu le cunosc, sunt intrebat de unde stiu anumite chestiuni, sunt acuzat a fi subiectiv, ca sunt de partea actualei conduceri CEB, se mentioneaza persoane care contesta vehement situatia de fata si care isi urmaresc de fapt interese personale si nu au reusit sa se afirme in Israel asa ca prin tot felul de mijloace creaza aici valva.
    Domnul Abraham va vota cu Dl Schwartz si cu Dl Attila, e revoltat de activitatea sau mai degraba de lipsa de activitate a actualei vicepresedinte CEB, e revoltat de candidatul pentru secretar ce are un comportament neadecvat in cadrul manifestarilor publice.
    Adaug cu acest prilej ca sunt nedumerit de ce nu se raspunde la ceea ce scriu eu, de ce sunt indemnat sa sterg, de ce se ajunge sa se faca remarci tendentioase legate de istorii de acum un sfert de veac.
    Cred ca alegerile acestea trebuie amanate, trebuie clarificata situatia celor ce au condus, lamurita activitatea lor intr-un cadru transparent si evident ca trebuie clarificata situatia cumulului de functii de conducere.

  9. Trebuie sa admit cu tristete ca cea mai neplacuta surpriza a venit in aceste alegeri de unde ma asteptam mai putin.
    Cat am fost in cadrul federal pot zice ca mereu am fost ascultat si de regula am putut gasi solutii relativ functionale la problemele existente. Am apreciat mereu cel putin deschiderea catre dialog si gasirea unor cai care sa se refere la problema in cauza si nu la orgoliul cuiva. Si vorbim de conducerea mea directa si de ceilalti factori de conducere.
    Deci din nou, cel putin deschiderea catre dialog si faptul ca am fost auzit si ascultat e un fapt de necontestat.
    Acum insa surpriza vine de la generatia mai tanara, a carei deschidere catre dialog pare potrivita unor altor epoci. Mi s-a zis pur si simplu sa sterg ce am scris, mi s-au expus tot felul de manipulari copilaresti, sondajul postat a fost considerat o rusine, si toate acestea vin din partea celor care ar trebui sa fie viitorul. Nu mi s-a zis ca gresesc, ca de fapt nu e asa cum zic eu, nu mi s-a combatut nimic, pur si simplu am primit verdicte clare.
    Eu nu inteleg ce e cu sondajul? de ce nu e bine? ca nu are majoritate cine ar prefera cineva sa aiba? si daca asta seara va avea va fi bun? dar daca maine nu va avea nu va mai fi bun? care e logica?
    E una ca cineva sa aiba o abordare mai laudatoresca a unor aspecte tinand mai ales seama de conjuctura, insa deja cred ca se depaseste fisa postului cand se incearca ca toata lumea sa isi insuseasca acea abordare laudatoreasca. ( stiu ca cuvantul “laudatoreasca” nu exista dar am gasit prea dure (desi pe de alta parte perfect justificate sinonimele sale din dex).

  10. „Cuvântul cheie este aici: negrulalb. Similar multor cuvinte din Nouavorbă acest cuvânt deține două semnificații mutual contradictorii. Aplicată unui opozant (de Partid, n.t.), semnifică obișnuința de a susține fără reținere că negrul este alb, în contradicție cu faptele reale. Aplicată unui membru de Partid, semnifică o dorință loială de a spune ca negrul este alb atunci când disciplina de partid o cere. Dar înseamnă de asemenea abilitatea de a crede că negrul este alb și de a uita că cineva a crezut vreodată contrariul. Acest lucru necesită o continuă alterare a trecutului, făcută posibilă de către sistemul gândirii care cuprinde cu adevărat tot ceea ce rămâne, și care este cunoscut în Nouavorbă ca și dublăgândire. Dublagândire este de fapt puterea de a păstra două credințe contrare în mintea cuiva în mod simultan, și amândouă să fie acceptate. (Partea a II-a Cap. IX – „Teoria și Practica Colectivismului Oligarhic” – Emmanuel Goldstein)”

  11. Aflu oarecum amuzat ca dupa ce mi s-a parut anormal ca o persoana sa detina 2 functii (dar totusi interconectate si cel putin ambele birouri in aceasi cladire ( si cu putin conflict de interese intre, dar ce sa faci)) contracandidatul nu e dispus sa renunte la serviciul sau, servici mult mai bun in definitiv. Recunosc ca in definitiv bazandu-ma pe criteriul existentei fizice la locul de munca as alege persoanele care cu siguranta vor fi prezente la sediul CEB indiferent ca e parter sau etaj.
    Nu voi uita insa indarjirea, lipsa de receptivitate si transparenta (ascunse sub identitati false dar care isi striga numele) a slujbasilor opaci, dependenti si mult prea cointeresati de situatie in a fi in stare sa isi dea seama ce se intampla.

  12. Aceasta postare se adreseaza doar persoanelor cu simtul umorului, evident. Daca suferiti de lipsa cronica de simt al umorului citirea acestui coment e strict interzisa.

    Vad ca s-a ajuns la o plafonare regretabila in numele fictive ce se folosesc pe diverse platforme de comunicare asa ca incerc sa vin in ajutorul distinsilor lasi ce se ascund intr-un mod care le defineste atat de bine caracterul
    Pupatus Maximus Libidinius
    Hraparetz Incultescu
    Vissarionovici Atoatestiutescu
    Lex Luthor Viwirescu
    Incrimanat Drujbescu
    Chitantzarescu Opacel

    Daca ai mei cititori mai aveti sugestii va rog sa mi le impartasiti.

  13. Acum 4 ani erai de partea roşcatului şi a “ECHIPEI” lui. Am încercat să te fac şi pe tine şi pe ceilalţi susţinători că nu e bine, dar mi-aţi sărit cu toţi în cap. Au mai fost vreo 2 care s-au îndoit de “NOUA” conducere a CEB, i-aţi ignorat cu tinereţea voastră atotştiutoare, sau i-aţi desfiinţat. Văd că te-ai învăţat minte (sau nu) să nu mai fii atât de categoric. Grijă mare şi acum, căci în “ECHIPA” propusă sunt şi ****** şi ****, aşa că s-ar putea repeta situaţia din acest mandat.
    P.S. Cine oare l-a adus pe Brociner în DASM ?
    N.B. Poţi să ştergi liniştit commentul meu, nu mă mai deranjează.

    nota – nu am sters commentul, doar l-am cenzurat putin, erau niste referinte ce trebuie dovedite prin certificate medicale sau hotarari in justitie.
    multumesc pentru aprecierea pozitiva

      • Reiau my reply. Adevărul e că de când a plecat dl. Feine situaţia în toate compartimentele vieţii evreieşti din România s-a degradat rapid. De ce ? Nu vreau să răspund eu, se vede cu ochiul liber. Şi uitându-mă la candidaţi se va degrada în continuare. Lingăi, ***** şi ***** (asta ca să nu mă mai cenzurezi tu).
        “Cine n-are bătrâni, să-i cumpere”. Cei care nu înţeleg asta, n-au ce căuta în nici o funcţie de conducere, nicăieri.
        Poate că-i pun pe unii într-o situaţie neplăcută, dar chiar mă interesează.
        De ce sondaj cu doar două întrbări ? Eu aş fi introdus-o ,şi pe a treia : CU NICI UNUL.

  14. Dar am pus varianta cu “nu merg sa votez”. Am considerat ca acolo se pot exprima cei ce considera ca nu au cu cine vota si nu merg la vot.

  15. Nu era mai bine să fi propus şi variante mai bune ? Şi aici mă refer la vicepreşedinţi şi la comitet. Poate cineva ar fi ţinut cont de alte propuneri. De ce să fim obligaţi să alegem între două nulităţi ?
    Oare chiar evreii din România nu au valori ? Probabil că este vorba doar de oarece dezinteres, poate chiar lehamite ştiind că jocurile se fac undeva unde cei mulţi nu au acces. Păcat, pentru că eu unul ştiu cel puţin 6 oameni extrem de valoroşi ai comunităţii.

    • Nu pot fi de acord pentru vice cu aprecierea legată de nulitate. Sunt candidați ce ocupa funcții cu funcții cu cel puțin la fel de multă răspundere si in prezent.
      La comitet nu combat așa tare aprecierea, e de remarcat lipsa de interes.
      Dar trecând peste toate, orice persoana interesata putea sa candideze. Persoanele capabile la care faceți referire inteleg ca nu au făcut-o.

  16. Cursa e deschisa tuturor candidatilor, nici a sta de o parte si a critica pe cei ce candideaza nu e o solutie. Pe mine m-a surprins patima teribila ce s-a pus in aceasta campanie, inteleg ca au fost momente cat se poate de neplacute, lipsa de receptivitate, atacurile, brazovenestii si farfuridi ce ar fi dat-o anonima dar doar cu conditia sa o semneze si peste toate profunda dusmanie pentru ce ar trebui sa ne fie una din cele mai respectate, apropiate si iubite valori din viata noastra : limba romana.

  17. Că limba română esteun duşman pentru din ce în ce mai mulţi dintre noi, este adevărat, deschideţi orice site de pe yahoo sau de aiurea şi vă veţi îngrozi de gramatica cvasituturora. Dar asta-i chestie de educaţie, de cultură şi de şcolarizare. Însă în czul nostru ne interesează mai puţin acum.
    Această campanie este aşa cum este, adică unică, din cauza faptului că până acum nu s-au mai pomenit fapte ca cele petrecute în CEB în acest mandat, sau măcar nu au fost făcute publice. Unii, revoltaţi pe bună dreptate, atacă, alţii, fripturişti, atacă, cei cu musca pe căciulă se apără cum pot şi cum îi duce capul, alţii dintre vinovaţi tac mâlc. Receptivitatea şi dialogul sunt fireşti, dar când te gândeşti că situaţia s-ar putea repeta, parcă-ţi vine să le cam dai……….
    Voi reveni cu o temă care poate creea fiori.

  18. Motto-ul “echipei” este PUTEREA NOASTRĂ CONSTĂ………………..
    Normal ar fi fost FORŢA NOASTRĂ………. dar se vede aviditatea după putere. Aici e problema. Acapararea tuturor funcţiilor importante de către doi oameni îmi aduce aminte de nişte vremuri apuse de vreo 23 de ani. Unul vice FCER şi presedinte CEB, unul director DASM şi vice CEB. Normal era ca dacă funcţia de vice CEB este retribuită, să renunţe obligatoriu la cealaltă. Şi dacă nu era retribuită tot trebuiau obligaţi să renunţe la a doua, pentru că nu e bine nicăieri să favorizezi eventualul abuz de putere. Este infinit mai greu apoi să repari stricăciunile produse de nişte oameni care au putere prea mare.
    Mai e o problemă : Posibila disipare între cele două funcţii, cu posibilitatea de a le face prost pe ambele, în loc de a face doar una, dar bine. Or fi ambii nişte supraoameni ? Cam mare inflaţia de ei, căci mai sunt şi alţii.
    Este ceasul al 12-lea, ştiu, dar mai există soluţii, sunt de acord cu Davidlev că alegerile ar trebui amânate, până când ar apărea noi candidaţi.
    SĂ SPUNEM NU PUTERII EXCESIVE !!!!

  19. Eu nu mi-am exprimat aici public opinia referitoare la amanarea alegerilor, insa recunosc ca dat fiind situatia neplacuta cred ca amanarea lor ar fi fost oportuna (propunere ce a fost dezbatuta si la adunarea generala de pe 30 Aprilie conform sitului FCER). Pe de alta parte acesti alti candidati au avut ani de zile sa apara, nici sa asteptam minuni de te miri unde nu e rezonabil.

    • Se vehiculeaza tot mai des posibilitatea unei fraude de proporții care sa facă ca in final ECHIPA sa aibă doar 99% din sufragii, cu mult mai puțin decât ar merita. Trebuie vigilenta maxima, pentru a starpi orice încercare de a reduce procentul cu care ECHIPA merita si trebuie sa câștige.
      Hai Echipa!!! Sunteți cei mai buni!!!!
      Felicitări pentru tot si mult mult succes in mandatul pe care il veti primi din partea evreimii bucurestene.

  20. Unde sunt David susţinătorii de acum 4 ani ai roşcatului ? Sunt ori candidaţi acum, ori tac mâlc. De ruşine ? De teamă ? De nepăsare ? Mai curând de geaba.

  21. @Mircea Visoianu – de ce aveti impresia ca Paul Schwartz ar face abuz de putere? Daca avea inclinatii dictatoriale, putea sa si le manifeste si pana acum! Sau teoretizati si Dvs., precum pretinde ca o face si fostul meu amic, David Leventer?

    Andrei Schwartz

  22. Repet, nu e vorba de o persoana in sine. Eu sunt sigur ca persoana de care discutam (eu nu scriu numele ca prefer sa nu iasa in cautari) stie foarte bine care e situatia si apreciaza ceea ce scriu in adevarata conotatie. Dar vad ca aparatorii nu accepta nici un fel de schimb de idei.

  23. Spre deosebire de tine, asa precum am aflat prin grija celor pe care tu i-ai promovat, eu nu am motive sa-l apar pe tatal meu..🙂 Asta ca sa nu mai teoretizam aiurea..

  24. Eu imi exprin parerea aici. Poate fi gresita, poate fi combatuta, insa dreptul meu de a o exprima exista.
    Grija nu cred ca e a cuiva care sa fi fost promovat de mine, ci e a unei persoane care isi traieste cu patima grija lui si incearca din rasputeri sa se dea cat mai bine pe langa persoanele in functii de raspundere.
    Eu aprob aici orice coment ce nu masacreaza limba romana si care nu jigneste, oricare ar fi respectiva opinie.
    E bine insa ca imi este analizata si combatuta cu argumente opinia. E semn al democratiei.

  25. @Andrei : Nu m-ai înţeles. E adevărat că şi David mi-a suprimat un comment, zic eu interesant, dimpotrivă, Paul Schwartz poate fi cel care va oferi echilibru acestei aşa zise “Echipe”, mr. gu în nici un caz.

    • Doar am eliminat niste referiri ce am zis ca trebuie dovedite prin actiuni in justitie cu condamnare definitiva sau certificate medicale. iar din cate inteleg D-voastra ati lucrat si acu nu mai lucrati unde e mr. gu acu in functie, asa ca trebuie sa fie si o doza de subiectivism in aprecieri.

  26. Nu David, mă refeream la commentul privitor la Paul Schwartz, care poate fi echilibrul în noua guvernare a CEB-ului, cu remarca că “CINE N-ARE BĂTRÂNI, SĂ-I CUMPERE”.

  27. Şi evident că e şi o mare doză de subiectivis, pentru că mr. gu nu mi-a dat salariul pe ultima lună lucrată nici până azi. Tu n-ai fi subiectiv dac-ai lucra degeaba o lună de zile ? Cum se numeşte asta, furt,rapt, abuz de putere, găseşte tu un termen mai nimerit dacă eu nu am altele.

  28. Tin minte ca am citit remarca legata de Paul Schwartz legata de faptul ca din lista echipei in el aveti cea mai mare incredere, dar va asigur ca nu aici a fost postata. Cred ca era pe facebook pe undeva, si e posibil ca mai este, dar sigur sigur nu aici.

    • pe facebook la pagina echipei,si e acolo in continuare.

      ca sa mai si glumim nitel (am si cititori cu simtul umorului, sper) am vazut ca in ultima clipa si-a facut aparitia si candidatul cel mai savuros de acu 4 ani.
      Evident ca a sesizat faptul ca tot ce s-a propus bun a fost de fapt ideea lui de acu nspe mii de ani. Trebuie sa recunosc ca eu as fi sters imediat ce a scris, nu dupa cateva zile.

Leave a Reply

